נעים: "צריכים לנצח את הפועל חיפה"



בית"ר והפועל חיפה יפגשו הערב בקריית אליעזר כשהמטרה של הירושלמים ברורה: להתרחק מהקו האדום. שי חדד יפתח כמגן ימני, ברק משה ועדן נחמני ימשיכו בהרכב. פולוניה ורשה מתעניינת בברוכיאן

בית"ר ירושלים השיגה 2 נקודות בשני המחזורים האחרונים, אך הערב, מול הפועל חיפה בקריית אליעזר, תחפש את הניצחון אותו לא השיגה מאז המפגש עם מכבי תל אביב במחזור ה-11.
 

הקבוצה של יובל נעים תגיע למשחק ללא אלי דסה ששבר את עצם השוקית במשחק האחרון מול הפועל תל אביב. את מקומו של דסה ימלא שי חדד.
 
מתן בראשי יקבל גם הערב את חולצת ההרכב. מיגל פורטיז'ו צפוי לעזוב את הארץ בעוד שבועיים. ברק משה ועדן נחמני יעלו ב-11 גם השבוע.
 
אתמול צפתה הקבוצה בקטעים ממשחק הדרבי בו ניצחה הפועל חיפה את האלופה. יובל נעים אמר לשחקניו: " שיחקנו טוב מול הפועל תל אביב וגם היינו צריכים ויכולים לנצח את המשחק. הפועל חיפה כמונו רוצה לברוח מהתחתית ולכן צפוי לנו משחק קשה. אנחנו צריכים לנצח."
 
בעניין אחר, קפטן הקבוצה, אבירם ברוכיאן שנמצא בעונה בינונית, קיבל פנייה בימים האחרונים מקבוצת פולוניה ורשה. בבית"ר ירושלים לא דוחים על הסף את האפשרות למכור את הקפטן במועד ההעברות שיפתח בימים הקרובים ובכך להשיג סכום כסף נכבד לרכש. הבעלים, ארקדי גאידמק עדיין לא העביר את הכספים שהבטיח ובבית"ר מתחילים לחשוש שזה גם לא יקרה.

הרכב משוער: אריאל הרוש, שי חדד, אנדריי פילאבסקי, מתן בראשי, אבי ריקן, דן אייבנדר, קובי מויאל, ברק משה, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, עדן נחמני.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה