ירושלים הפסידה להכח רמת גן



הקבוצה של לופא קדוש מתקשה לחזור למסלול הניצחונות והפסידה היום 0:2 לקבוצה מוינטר. מוסא סלמן ואדם מזרחי החמיצו במחצית הראשונה, יניב בן-הרוש בלט בחצי השני

הפועל ירושלים הפסידה היום 0:2 להכח עמידר רמת גן ואם חשבנו שהקבוצה נמצאת בתקופה רעה, הגיע ההפסד הזה ונתן לעניין חותמת סופית. ירושלים שיחקה לא טוב ולמרות מחצית ראשונה לא רעה, ירדה מהדשא מנוצחת.
דווקא החצי הראשון, כאמור, היה לא רע, אבל ירושלים נקלעה לפיגור מוקדם כבר בדקה העשירית משער בפנדל של טל שמעיה, אחרי תפיסה בחולצה ברחבה של הבלם אסף עזו. לאחר השער השחקנים של לופא קדוש התעוררו וחיפשו את שער השוויון. שתי הזדמנויות גדולות, אחת של מוסא סלמן שהורחקה מהקו והשנייה של אדם מזרחי, שנהדפה על ידי שוער הכח, השאירו את התוצאה בעינה עד המחצית.

בחצי השני המארחים השתלטו על המשחק ולמרות ניסיונות של קדוש לשנות את פני המשחק, כשערך שני חילופים (רם סטי במקומו של אפי מלכה ומתי אברהם במקומו של ליעד עובד), המגמה במשחק לא השתנתה והמקומיים לחצו את שערו של יניב בן-הרוש, שהיה מנקודות האור הבודדות במשחק של האדומים ואפילו מנע תבוסה גדולה יותר. בדקה ה-62 גיא עובדיה, אקס האדומים מקריית יובל, חתם את תוצאת המשחק מקרוב. 0:2 הכח בסיום.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה