תורג'מן: " ניר ברקת קיבל אתמול נוק אאוט"



מועצת העיר התכנסה אתמול ולא אישרה את התקציב המחודש לבניית הארנה. 21 חברים מתוך 31 התנגדו. יו"ר ועדת הביקורת: "לא הגיוני שעירייה מתחילה פרוייקט בלי לדעת כמה הוא יעלה"

מועצת העיר התכנסה אתמול בעיריית ירושלים על מנת לאשר את התקציב השנתי להוצאות השוטפות וגם במטרה לאשר את התקציב המחודש לבניית הארנה בעיר.
 

כזכור, לפני כחודש התגלה כי חסרים שלושים מיליון שקלים נוספים להקמת הארנה אחרי שבעירייה הודו שהחישוב לא היה נכון. ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, העלה אתמול את הנושא לדיון וברוב של 21 מתנגדים החליטה המועצה שלא לאשר את התקציב מה שאומר, שהמשך בניית הארנה כרגע עומדת בסימן שאלה.
 
בין המתנגדים היו גם החברים הדתיים שדרשו אתמול תקציב של 700,000 דולר לנוער השוליים החרדי. במהלך הישיבה עלו שאלות קשות לגבי התנהלותה של חברת "מוריה", חברת בת של העירייה שאחראית לפרוייקטים שונים בעיר וגם להקמת הארנה. בין המתנגדים היה אתמול גם מאיר תורג'מן, חבר המועצה ויו"ר ועדת הביקורת של העירייה שאמר הבוקר ל"ירושלים נט": "לא יכול להיות שהעיר הכי ענייה בארץ שאין לה כסף להסעות ולחינוך מיוחד, תרצה להמשיך ולהוציא מיליונים על גבי מיליונים על הארנה. אין ספק שמדובר בפרוייקט חשוב אבל מוטב שהעירייה תדאג בראש ובראשונה לאנשים שאין להם מה לאכול."
 
תוג'מן התייחס גם לניר ברקת ואמר: "הוא מתנהג כמו רודן ודיקטטור והוא קיבל אתמול נוק אאוט כי הוא היה בטוח שהתקציב לארנה יאושר. המכה שהוא קיבל הבהירה לו היטב שהוא לא השליט. לא הגיוני שעירייה מתחילה פרוייקט מבלי לדעת כמה הוא יעלה."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה