מומי דהן: "נשקול את המשך ההתקשרות עם בית"ר"



הבעלים של חברת אלדן ממתין לארקדי גאידמק והודיע לאיציק קורנפיין שהמשך שיתוף הפעולה תלוי בבעלים. תקנון ההתאחדות עשוי למנוע מהאחים מולדבסקי להזרים כספים ולהיכנס להנהלת בית"ר

בית"ר ירושלים נהנית כבר שנתיים רצופות מהספונסרית "אלדן" שמזרימה לא פחות משני מיליון שקלים כל עונה . השנה, לאור העובדה שהבעלים ארקדי גאידמק ממשיך להבטיח שיעביר כספים שעדיין לא נכנסו לחשבון הבנק, שוקלת החברה את המשך שיתוף הפעולה עם המועדון.
 

הבעלים של החברה, מומי דהן, אמר הבוקר ל"ירושלים נט": "הודעתי לאיציק קורנפיין שנשקול את המשך דרכנו במועדון אם הכספים שהבטיח גאידמק לחיזוק הקבוצה לא יעברו. כל שנותר הוא לחכות ולראות אם הוא באמת יעביר את הסכום שהבטיח."
 
"אלדן" יכולה להפסיק את ההתקשרות כבר העונה, ואין ספק שמהלך שכזה ינחית מכה קשה נוספת על הקבוצה שמדשדשת בתחתית. היו"ר העביר את המסר של דהן גם לבעלים גאידמק שעדיין לא החליט האם יעביר את הכסף.
 
בקבוצה אמרו: "אף אחד לא באמת יודע מה ארקדי מתכוון לעשות ואנחנו כמו כל האוהדים, מחכים בכיליון עיניים. אי אפשר להכריח אותו אבל הוא יפגע בנו קשות אם לא יעמוד בהבטחה שלו."
 
התקווה שניטעה אתמול בליבם של אוהדי בית"ר ירושלים, אחרי שהאחים מולדבסקי הודיעו שירכשו 20 אחוזים מהקבוצה, הייתה כנראה מוקדמת. תקנון ההתאחדות קובע שאנשים חיצוניים לא יכולים לתמוך כלכלית בשתי קבוצות שונות.
 
כזכור, ביום רביעי נפגשו היהלומנים מסביון עם עו"ד ישראל שלו ודנו בנושא. הבעלים של הקבוצה, ארקדי גאידמק אישר את המהלך שכפי הנראה, לא ייצא לפועל.
 
 
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה