הפועל ירושלים יוצאת לר"ג בהרכב חסר



עידן טל, יוסי ביטון, אופיר עזו ורפי כהן יצפו באדומים מהיציע. אסף עזו יפתח ב-11, קדוש מתלבט לגבי הקישור ואומר: "הגיע הזמן שכולם יבינו שאנחנו לא לבד בליגה"

הפועל ירושלים תפגוש היום (15.00) את הכח רמת גן באיצטדיון וינטר ותנסה לשוב למסלול הנצחונות. האדומים שעוד זוכרים את ההפסד להכח בסיבוב הקודם יודעים שקל זה בטח לא יהיה, במיוחד לאור העובדה שהם מגיעים בהרכב חסר.
 

עידן טל הורחק בשבוע שעבר מול מכבי הרצליה, רפי כהן מחלים מהניתוח שעבר, יוסי ביטון סובל ממתיחה ועבר הבוקר טיפולים ואופיר עזו ייעדר כמעט חודשיים משום שהוא סובל מקרע ברצועה הצידית.
 
אסף עזו יפתח לצידו של אורי פסו במרכז ההגנה. מוסא סלמן שחוזר מהרחקה ישוב גם הוא להרכב הפותח וישחק לצידו של אלירן אוחנה ואפי מלכה. המאמן עדיין מתלבט האם להחזיר את רם סטי שלא שיחק כבר שלושה משחקים ל-11 או לתת לליעד עובד את הקרדיט גם השבוע. איציק כהן שהיה חלק מהכח במשחק הקודם בין השתיים, יפתח מחר בהרכב של קדוש.
 
"מצפה לנו משחק מאוד מאוד קשה מול קבוצה לוחמת", אמר המאמן ל"ירושלים נט". "אני לא מתייחס לרצף המשחקים שלא ניצחנו, אני מסתכל על העונה כולה ועד עכשיו הפסדנו רק שלושה משחקים. אנחנו ממש לא במשבר. הייתה לנו תקלה מול רעננה וזה קורה. הגיע הזמן שכולם יביו שאנחנו לא לבד בליגה."
 
לשחקנים אמר קדוש: "צריך להיזהר מעומר רפס וטל שמעיה. הכח לא הפסידה נגד קבוצות צמרת אלא רק נגד קבוצות התחתית."
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה