הקבוצות הירושלמיות חגגו את חג החנוכה



בית"ר ירושלים, הפועל ירושלים, הפועל קטמון והאדומים ממלחה חגגו את חג החנוכה שהתסיים אתמול בהדלקת נרות, ימי גיבוש וביקור במחלקות הילדים בבתי חולים. מי עשה מה? כנסו

בית"ר ירושלים והפועל ירושלים בכדורסל שכחו לרגע מהבעיות המקצועיות ויצאו לבית חולים הדסה עין כרם, כמידי שנה, לבקר במחלקות הילדים. המועדונים הירושלמים הפכו את הביקור בהדסה להרגל, ובכל שנה משמחים עשרות ילדים חולים.
 

קפטן בית"ר, אבירם ברוכיאן אמר בביקור: "זאת הרגשה טובה מאוד לבוא לכאן לבית חולים ולשמח את הילדים. כשאנחנו באים לכאן כל שנה, אנחנו מקבלים פרופורציות על החיים, וזה הדבר הכי משמח בעולם שאנחנו יכולים לתת להם טיפה אושר, זה בהחלט אחד הדברים הכי משמחים. אנחנו שמחים להיות כאן כל שנה גם בפורים וגם חנוכה, אנחנו מקווים לעשות את זה בשנים הבאות ובאופן אישי וקבוצתי, אני מקווה שזה ייתן לנו גם אור".
 
הפועל ירושלים בכדורגל הגיעה לבית חולים אלין, בית חולים שיקומי לילדים ונוער עם כל השחקנים וללא לופא קדוש. הקבוצה חילקה סופגניות לילדים. הפועל קטמון חגגה בצורה קצת שונה ובשבוע שעבר יצאה ליום גיבוש. תמונות מאותו יום, אין. מעניין למה. בנוסף, ערכה הקבוצה הדלקת נרות משותפת.
 
נתראה בחג הבא!
 
צילומים:
אסף שקד, אתר בית"ר ירושלים.
גיא יצחקי, אתר הפועל קטמון.
חיים צח, אתר הפועל ירושלים כדורסל.
גיל רז, הפועל ירושלים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה