הערב: בית"ר פוגשת את הפועל ת"א



בית"ר ירושלים לא ניצחה כבר שישה משחקים והערב תפגוש את הקבוצה של דרור קשטן שרוצה לקחת את הנקודות כדי להידבק למוליכה,ק"ש. ברק משה, מתן בראשי ועדן נחמני צפויים לעלות בהרכב. יובל נעים חושש מדמארי ותמוז

 בית"ר ירושלים תארח הערב (20.50) את הפועל ת"א במשחק שיתקיים באיצטדיון ר"ג. לכל אחת מהקבוצות יש מטרה שונה: הפועל ת"א רואה את קריית שמונה בורחת לליגה ורוצה להידבק אליה. בית"ר ירושלים מתקרבת ממשחק למשחק לקו האדום ורוצה להתרחק מהתחתית הלוהטת.
 

באסיפת השחקנים אתמול הזהיר המאמן יובל נעים מפני שחקניה של הפועל תל אביב, טוטו תמוז ועומר דמארי וביקש מחניכיו שלא להשאיר את השניים לבד בשום שלב. למרות החששות, המאמן יודע בדיוק כמה חשוב המשחק מבחינת נקודות וגם מבחינת הקהל. נעים מאמין כי ניתן וצריך לקחת נקודות מול האדומים ונראה שהאופטימיות חזרה לבית וגן אחרי המשחק מול עכו.
 
נראה כי המאמן מתכוון לתת הזדמנות נוספת למתן בראשי שהרשים במשחק מול עכו, לצידו של אנדריי פילאבסקי. ברק משה ימשיך גם הוא בהרכב הפותח.נעים עדיין מתלבט האם להעלות גם את עדן נחמני ב-11 או להחזיר את סטיבן כהן שפתח על הספסל מול עכו.
 
הרכב משוער: אריאל הרוש, אלי דסה, מתן בראשי, אנדריי פילאבסקי, אבי ריקן, ברק משה, קובי מויאל, דן אייבנדר, אבירם ברוכיאן, עדן נחמני (סטיבן כהן), עמית בן שושן.
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה