נעים: "חייבים לקחת נקודות מול הפועל ת"א"



בית"ר ירושלים תארח מחר (20.50) את הפועל תל אביב באיצטדיון ר"ג. בקבוצה מצפים מהאוהדים להגיע ולתמוך בשחקנים. מתן בראשי וברק משה יפתחו. גם עדן נחמני נמצא בתמונת ההרכב

בית"ר ירושלים תארח מחר את הפועל תל אביב באיצטדיון רמת גן. כזכור, המשחק היה אמור להתקיים בטדי ללא קהל בעקבות התפרעויות האוהדים מול בני יהודה אך בית הדין החליט להקל בעונשה של בית"ר והמשחק כאמור הועבר לרמת גן. בקבוצה מקווים שאוהדי הקבוצה יגיעו ויתמכו בשחקנים למרות המצב העגום בטבלה.
 

מאמן הקבוצה, יובל נעים, ערך הבוקר אסיפה לשחקניו ואמר: "אנחנו חייבים לקחת נקודות מול הפועל תל אביב. זה משחק שחשוב גם לנו וגם לאוהדים שלנו. תשמרו על טוטו תמוז ועומר דמארי ואל תתנו להם חופש פעולה. תמיד תחפו אחד על השני אבל אל תתפזרו."
 
גם שחקני הקבוצה אופטימיים לקראת מחר ומאמינים שאפשר לחלץ לפחות תיקו מול החבורה של קשטן. מבחינת ההרכב, מתן בראשי וברק משה שפתחו מול עכו ימשיכו בהרכב. פורטיז'ו שצפוי לעזוב בקרוב ימתין על הספסל. אבי ריקן שחוזר מהרחקה יפתח בעמדת המגן השמאלי. עדן נחמני שפתח בחוד ביום ראשון עשוי לקבל הזדמנות גם מחר. אנדריי פילאבסקי שסובל מכאבים בברך לא ערך אימון מלא כמו גם עמית בן שושן ואבירם ברוכיאן. השלושה צפויים לפתוח מחר.
 
בית"ר ירושלים פירסמה היום באתר הרישמי הודעה בנוגע ליציעים בהם ישבו מחר אוהדיה:"אוהדים המחזיקים בכרטיסים ובמנויים ליציע המערבי באצטדיון טדי, יישבו בשער מספר 2 ברמת גן.  אוהדים המחזיקים בכרטיסים ובמנויים ליציע המזרחי באצטדיון טדי, יישבו בשער מספר 3 ברמת גן.  אוהדים המחזיקים במנוי ליציע המערבי המסומן באצטדיון טדי, יישבו בתא מוזמנים (כניסה דרך שער 3). שערי האצטדיון יפתחו החל מהשעה 18:30. הקהל מתבקש להגיע ככל שיותר מוקדם על מנת לא ליצור דוחק על שערי הכניסה. "
 
הרכב משוער: אריאל הרוש, אלי דסה, מתן בראשי, אנדריי פילאבסקי, אבי ריקן, ברק משה, קובי מויאל, דן אייבנדר, אבירם ברוכיאן, עדן נחמני (סטיבן כהן), עמית בן שושן.
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה