קטש לא מתכוון להתפטר



המאמן לא שש לשים את המפתחות וגם במלחה לא מתכוונים להראות לו את הדרך החוצה. מצד שני, גורם בבירה אומר ש"אם עודד יבקש ללכת, תאמין לי שגם תראה בבית אגרון חיוכים"

יממה אחרי התבוסה המבישה למ.כ הבקעה, ובהפועל ירושלים מתעסקים ביממה האחרונה במעמדו של עודד קטש. נכון לעכשיו, המאמן לא מתכוון להתפטר וגם במלחה לא מתכוונים לבקש ממנו להניח את המפתחות. דבר אחד בטוח: שום תסריט, חוץ אולי מאליפות, לא ישאיר את קטש לעוד עונה בבירה.

מבחינתו של קטש, הסיפור די פשוט. המאמן עדיין מאמין שהוא יכול להוציא את העגלה מהבוץ וזאת הסיבה שהוא לא מתכוון להתפטר. באותה נשימה יש להזכיר גם שהמאמן מחזיק בחוזה גבוה לעונה הנוכחית (180 אלף דולר) וזאת גם אחת מהסיבות בגללן הוא לא רוצה לעזוב. בצד של ההנהלה, גם מדברים על הפן הכלכלי. "לא נוכל לפטר את עודד, כי זה כרוך בהרפתקה כלכלית לא פשוטה",הסביר גורם במועדון, "לא רש שנצטרך לשלם לו את השכר עד סוף העונה, נצטרך לשלם גם למאמן חדש עד סיום השנה ולא מדובר בפרוטות".

במלחה היו שמחים אם קטש עצמו היה מתפטר, מה שהיה חוסך לדני קליין את הפיצויים עד סוף השנה, ואם המאמן יעשה זאת, אף אחד לא ימנע זאת ממנו. "אם עודד יבקש ללכת, תאמין לי שגם תראה בבית אגרון חיוכים", מסביר גורם בירושלים, "אף אחד לא יזיל על זה דמעה, אבל סביר להניח שזה לא יקרה".

 

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה