ירושלים הובסה בבקעה



הקבוצה של אבי אשכנזי דרסה 59:81 את הקבוצה של עודד קטש ושלחה את ראשי המועדון ממלחה לעשות חושבים. המאמן: "האווירה מאז ההדחה באירופה השפיעה, אבל שום דבר לא מצדיק תצוגה כזאת"

בושה. פשוט בושה. רק כך אפשר לתאר הערב את התבוסה של הפועל ירושלים מול מ.כ הבקעה, שדרסה את השחקנים של עודד קטש 59:81 ושלחה את דני קליין לעשות חושבים לגבי העונה האיומה של האדומים ממלחה. למרות הופעת הבכורה הלא רעה של דמיטרי מקיימי, בירושלים ירצו לשכוח את הערב הזה – ומהר. שום דבר לא התחבר, השחקנים נראו חסרי אונים על הפרקט וגם המאמן, עודד קטש, נראה בחלקים גדולים של הערב חסר אונים. הבקעה, צריך לציין, שלטה במשחק מהרגע הראשון וכאילו ההשפלה לא הספיקה, 20 אוהדים שרופים של הבקעה שרו בסוף "יאללה, הביתה" לשחקנים של קטש. קצת קשה להאמין, אבל ברבע הרביעי ההפרש כבר עמד על 30 נקודות (43:73) וברגעים נכבדים של הערב, ירושלים פשוט לא נראתה כמו קבוצת כדורסל.

קטש המתוסכל אמר בסיום: "מגיע לבקעה מחמאות על המשחק, זה היה לא נעים. התחלנו את המשחק מזעזע, ולא עשינו את מה שצריך בשביל למזער נזקים בחצי הראשון. לא הצלחנו לייצר שום יתרון התקפי בשום שלב של המשחק. יש הרבה מה לתקן והרבה מה ללמוד מהמשחק הזה. יש משחקים כאלה, צריך לדעת ללמוד מהם ולהמשיך קדימה. אין משחקים קלים בליגה הזאת. האווירה בקבוצה מאז ההדחה באירופה השפיעה, אבל שום דבר לא מצדיק תצוגה כזאת".

קלעים בולטים לירושלים: גוני יזרעאלי ואלישי כדיר-12 כ"א, מקיימי-9, בריאן רנדל-8.  

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה