אייבינדר: "מאמין שנצא עם תוצאה טובה מול הפועל"



בבית"ר ירושלים מרוצים מהעובדה שמצאו את הרשת ומצפים למשחק מול הפועל תל אביב. הצעירים זכו למחמאות. בקבוצה ממתינים לכסף מגאידמק. השחקנים ביקרו בהדסה עין כרם, ברוכיאן: "במקום כזה מבינים מה הפרופורציות בחיים"

בבית"ר ירושלים קמו מחוייכים אחרי שסיכמו אתמול יום מוצלח. ראשית, החליט בית הדין להמתיק את עונש הקבוצה ולאפשר לה לארח את הפועל תל אביב עם קהל באיצטדיון ר"ג. שנית, הקבוצה חילצה אתמול תיקו בעכו ואף כבשה שער שסיים בצורת ארוכה.
 

קשר הקבוצה, דן אייבנדר שכבש את שער השיוויון הצליח להכעיס את המאמן יובל נעים עוד בטרם השער. המאמן זעם על הטעות של הקשר שהובילה ליתרון של עכו ואף שקל להחליפו אך השער כאמור, שינה את פני הדברים.
 
השחקן התייחס למשחק ואמר: " אנחנו קצת מאוכזבים. אומנם חזרנו מפיגור אבל במחצית הראשונה הגענו לאינספור מצבים. ההחמצות נובעות מחוסר ביטחון כי לא ניצחנו כבר הרבה זמן. בפעם הבאה זה יכנס."
 
איינבדר דיבר גם על המשחק הקרוב מול הפועל ת"א: "זו בשורה משמחת שנארח את הפועל תל אביב עם קהל למרות שזה לא בטדי. אני מאמין שהאוהדים יגיעו ונצא עם תוצאה טובה. נצטרך לקחת נקודות ברמת גן."
 
במועדון היו מרוצים משילובם של מתנאל בן סימון, ברק משה ועדן נחמני בהרכב הפותח. השלושה זכו למחמאות על הלחימה והמאמן יובל נעים הוסיף: "ההרכב הוכיח את עצמו. מתנאל בן סימון כמגן שמאלי, וגם השילוב של ברק משה ועדן נחמני שאומנם חסר לו כושר וחדות אבל הצליח להטריד את הגנת עכו ועזר לנו לשלוט במשחק."
 
בקבוצה מקווים כי אחרי שהוחלט להקל בעונשה של הקבוצה, ארקדי גאידמק יעביר את הכספים שהבטיח. במועדון בונים על הכסף מהבעלים ועל ההכנסות מהמשחק הקרוב מול הפועל תל אביב שעשויות להגיע ל- 800,000 שקלים ויותר, על מנת להתחזק בחלון ההעברות שיפתח בקרוב.
 
שחקני הקבוצה הגיעו הבוקר לבית חולים הדסה עין כרם במסגרת המסורת השנתית לחג החנוכה. "במקום כזה אנחנו מבינים מה הפרופורציות בחיים", אמר קפטן הקבוצה, אבירם ברוכיאן במהלך הביקור. "אחד הדברים הכי משמחים מבחינתנו זה להעניק את הרגעים הקטנים של האושר לילדים שמאושפזים פה."
 
על המשחק אמר ברוכיאן: ”השתחרר קצת לחץ. סוף סוף אנחנו סופגים שער לא נשברים ומשווים. ראינו כמה נקודות אור ועכשיו אנחנו עם הפנים קדימה. אנחנו חייבים להצליח לנצח משחקים כדי לברוח מהתחתית".
 
 
צילום : אסף שקד
 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה