קדוש לשחקנים: "אי אפשר לשנות החלטות של שופט"



הפועל ירושלים ספרה ביום שישי משחק שלישי ללא ניצחון. אופיר עזו יעבור בדיקת MRI, החשש: סיים את העונה. השחקנים ערכו אימון בחדר כושר. הנהלת הקבוצה תוציא מכתב לאיגוד השופטים

מזג האוויר הסוער גרם ללופא קדוש לוותר הבוקר על האימון הרגיל ולשלוח את שחקניו לחדר כושר. עוד לפני כן, ערך המאמן שיחה לשחקניו ואמר: " היינו הרבה יותר טובים ממכבי הרצליה. הם לא הגיעו בכלל למצבים. המחצית השנייה שלנו הייתה הרבה יותר טובה מהמחצית הראשונה."
 

קדוש התייחס גם להרחקתו של עידן טל שקילל את השופט ולאירועים שהתרחשו בסיום: " אני לא רוצה להתעסק בשיפוט, בסופו של דבר הכל יתאזן. פעם זה לרעתנו ופעם לטובתנו. אני לא רוצה להגיע למצב שאני צריך להפריד בין שחקנים. אי אפשר לשנות החלטות של שופט אז אל תעשו רעש. לא רוצה לראות שוב את מה שקרה עם עידן."
 
אופיר עזו נפצע בברכו אחרי שנכנס כמחליף וצפוי לעבור בדיקת MRI ביומיים הקרובים. האבחנה הראשונית שקיבל עזו בתום המשחק היא שמדובר בקרע ברצועת הברך והוא עשוי לסיים את העונה.
 
הנהלת הקבוצה תוציא היום מכתב לאיגוד השופטים בו היא מתכוונת לבקש לשלוח למשחקיה שופטים בכירים יותר. "לאור המשחקים האחרונים וטעויות השיפוט החוזרות אנחנו מבקשים שיגיעו למשחקים שלנו שופטים מנוסים. אין שום כוונה נגד שום שופט אישית." אמר יו"ר הקבוצה, גיל רז.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה