היום העמוס של בית"ר



בית"ר ירושלים תתייצב היום שוב בבית הדין על מנת לערער על העונש הכבד שקיבלה. ב- 19.10 תפגוש את הפועל עכו. ברק משה ועדן נחמני ב-11

בית"ר ירושלים תעמוד היום שוב בפני דייני בית הדין של ההתאחדות ותקווה להקלה משמעותית בעונש שקיבלה ביום רביעי האחרון- אירוח הפועל תל אביב ומכבי נתניה ללא קהל.
 

במועדון יבקשו מהדיינים להתחשב בעובדה כי הם עושים כל שביכולתם למנוע את האלימות ביציעים ויעלו את הטענה לפיה העונש יפגע אנושות ברצון הקבוצה להתחזק בחודש ינואר. במועדון לא היו אופטימיים מלכתחילה לגבי הכספים אותם הבטיח ארקדי גאידמק להעביר וכעת חוששים כי אם העונש ישאר על כנו הבוס לא יסכים לעזור עוד לקבוצה.
 
 הערב תתארח בית"ר בעכו, ותנסה לחלץ נקודות מול חניכיו של אלי כהן. שי חדד המוצהב ואבי ריקן שספג אדום מול הפועל ב"ש ייעדרו מהמשחק.
 
ברק משה ומתנאל בן סימון תורגלו בשבוע החולף בעמדת המגן השמאלי וככל הנראה משה יהיה זה שיפתח ב-11. עדן נחמני צפוי לעלות גם הוא בהרכב הפותח. יובל נעים שוחח באימון המסכם עם שחקניו ואמר: " אנחנו חייבים לעשות הכל כדי לצאת מהמצב בו אנחנו נמצאים. כולם מסביבנו מדברים על זה שהשחקנים לא טובים, המאמן לא טוב וההנהלה לא טובה אבל אתם יכולים לשנות את התמונה ואני מצפה מכל מי שמשחק לתת את כל מה שיש לו."
 
אוהדי הקבוצה החליטו להגיע הערב לאיצטדיון בעכו וחלקם ישארו בחוץ כחלק מהמחאה על מצב הקבוצה ועל החלטת בית הדין של ההתאחדות.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה