נפרדים מהיורוקאפ: ירושלים ניצחה אמש את ציבונה זאגרב הקרואטית במשחק שנערך לפרוטוקול בלבד



הקבוצה של עודד קטש ניצחה אמש במשחק חסר חשיבות את ציבונה זאגרב 86:78 וסיימה את דרכה במפעל עם טעם חמוץ מתוק בפה.

הפועל ירושלים ניצחה  אמש  את ציבונה זאגרב בחוץ, זאת במסגרת המחזור האחרון של שלב הבתים  במפעל היורוקאפ.  ירושלים סיימה במקום השלישי בשלב הבתים .המשחק הוא חסר חשיבות עבור שתי הקבוצות רנדל הצטיין וקלע 17 נקודות . שתי הקבוצות שהעפילו מהבית הזה לשלב הבא הן גארבלין הצרפתית (מהמקום הראשון) ודונייצק האוקראינית (מהמקום השני). מי שצפוי לחזור ולקבל דקות משחק מעודד קטש, אחרי שהתייבש על הספסל במשך שני משחקים מלאים, הוא אלישי כדיר.
 

קטש אמר לקראת המשחק אתמול: "אומנם המשחק מול זאגרב כבר לא נשה דבר בבית האירופאי שלנו, אבל אני דורש מהשחקנים שלי את מלוא הרצינות, להיות מקצועניים עד הסוף ולהביא ניצחון. אנחנו רוצים לסיים את ההופעה שלנו במפעל האירופאי בכבוד ונעשה הכל כדי לנצח. התכוננו למשחק כמו לכל משחק אירופאי וכך גם ההתייחסות שלנו. חשוב לנו לחזור עם ניצחון בשביל המשך הדרך בליגה".
 
דן גרונפלד הוסיף: "לא קל להגיע למשחק שלא קובע דבר, אבל אנחנו באים לכל משחק חשוב יותר וחשוב פחות במטרה לנצח. אנחנו רוצים לנצח עבור המועדון שלנו ועבור האוהדים. נרצה לסיים את הקמפיין האירופאי שלנו על הצד הטוב ביותר ולהתמקד בגביע ובליגה בישראל".
 
עניינים אחרים. ביום חמישי הקרוב תערוך הקבוצה את הביקור המסורתי המחלקת הילדים בבית החולים הדסה עין כרם. בביקור ישתתפו הנהלת הקבוצה, הצוות המקצועי והשחקנים, ואלה יחלקו לילדים סופגניות ומתנות. בית המשפט המחוזי דחה את בקשת ירושלים לביטול פסק הבורר, אשר חייב את הקבוצה לשלם לאמיר כץ 300 אלף ש"ח בגין הפרה של ביטוח השחקן בעת ששיחק במועדון בעבר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה