נשיא המדינה יזניק את מרוץ הלפיד של ארגון נכי צה"ל



ארגון נכי צה"ל יקיים את מרוץ הלפיד המסורתי בירושלים ב 25.12 במסגרת שבוע ההצדעה לנכי צה"ל המתקיים לראשונה. המרוץ יוזנק על ידי נשיא המדינה שמעון פרס, וישתתפו בו מאות נכי צה"ל – תושבי העיר מוזמנים לעודד

 

כשלוש מאות נכי צה"ל מרחבי הארץ יצאו ב-25.12 למרוץ הלפיד של ארגון נכי צה"ל, שיוזנק מבית הנשיא בירושלים ויסתיים בבית הלוחם שבעיר. מרוץ זה מתקיים השנה כחלק מאירועי שבוע ההצדעה לנכי צה"ל שמקיים הארגון ובמסגרתו ייערכו ברחבי הארץ מגוון אירועים בהם ישתתפו נכי צה"ל.

את המרוץ יזניק נשיא המדינה, שמעון פרס, והנכים ירוצו עד לבית הלוחם בעיר – מרחק של כ-10 ק"מ, חלקם ברגל וחלקם באופני יד ואופני טאנדם. יו"ר ארגון נכי צה"ל, חיים בר: "ארגון נכי צה"ל הוא ארגון עשיר, לא בכסף, אלא בהון האנושי המרכיב אותו. סיפוריהם האישיים של חברי הארגון הם מקור לעוצמה ולגאווה, הם סיפורים של ניצחון הרוח על החומר ואנו, הנהגת הארגון פועלים כדי לשמר את המשאב את היקר מפז הזה למען הדור הצעיר".

בהנהלת ארגון נכי צה"ל מקווים שתושבי הבירה יעודדו את נכי צה"ל לאורך המסלול. המרוץ מתקיים השנה במסגרת שבוע ההצדעה הראשון לנכי צה"ל. שבוע ההצדעה לנכי צה"ל צפוי חל בתחילת השבוע וצפוי להמשך עד ה-28.12 אז ייחתם באירוע מרכזי שיתקיים בבנייניי האומה בירושלים, במעמד שר הביטחון, אהוד ברק. באירוע זה יופיע בפני חברי הארגון ובני משפחותיהם הזמר יהודה פוליקר בליווי 11 נגנים, להקת 'הורה גלגלים' ויוצג סיפור שיקומם המופלא של מספר נכי צה"ל. "שבוע ההצדעה הוא הדרך של ארגון נכי צה"ל לחלוק כבוד לחברים בו ששילמו את המחיר היקר מכל", אומרים בהנהלת הארגון. "בכוונתנו להפוך שבוע הוקרה זה לנוהג קבוע ולקיימו מדי שנה", מוסיפים. 

במהלך אירועי ההצדעה יתקיים גם 'מרוץ הלפיד' המסורתי המוזנק על ידי כבוד נשיא המדינה, מר שמעון פרס וייצא מבית הנשיא ועד בית הלוחם בירושלים. בנוסף, כל בית לוחם ומחוז יקיימו אירועים ופעילויות עצמאיות עבור חברי הארגון ובני משפחותיהם. כך למשל, צפוי בית הלוחם בבאר שבע לקיים טקס הדלקת נר שני של חנוכה בנוכחות הזמר עמיר בניון שיופיע בסוף הטקס. עוד בתכנון: הופעה של משה פרץ בבית הלוחם בירושלים, תערוכת אומנות של נכי צה"ל בכנסת, הדלקות נר בכל רחבי הארץ ועוד.

יו"ר ארגון נכי צה"ל, חיים בר, מציין כי שבוע ההוקרה הנו הזדמנות לציבור להביע את הערכתו לחברי ארגון נכי צה"ל על תרומתם למדינה: "שבוע ההוקרה לנכי צה"ל הוא הדרך שלנו לומר תודה ולהביע הערכה ל 50 אלף חברי הארגון שהקריבו מגופם ומנפשם למען העם והמדינה. אני מזמין אתכם להתרשם ממלחמתם המתמשכת של הנכים למען שיקומם".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה