גאידמק וקורנפיין נפגשו



היו"ר הצהוב והבעלים של הקבוצה נפגשו אתמול בלילה. האוליגרך הבטיח להעביר 300-400 אלף דולר, אבל בבית וגן עדיין לא פותחים בקבוקי שמפניה. יובל נעים כבר סימן מספר זרים בפנקס

 
הבעלים של בית"ר ירושלים, ארקדי גאידמק, ויו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין, נפגשו אתמול בלילה במטרה לדון במצבה של בית"ר ירושלים. קורנפיין הבהיר לגאידמק שללא חיזוק בחודש ינואר הקרוב, הקבוצה, שגם כך סבוכה בתחתית הליגה, עשויה לרדת לליגה הלאומית וביקש כסף לחיזוק. האוליגרך שמע את דבריו של היו"ר והבטיח שבקרוב יעביר סכום של 300-400 אלף דולר לחיזוק הקבוצה.

 
למרות הבטחותיו של גאידמק, בבית וגן עוד לא פותחים את בקבוקי השמפניות ומחכים עד שהכסף יגיע לקופה של הקבוצה. "עד שהמזומנים לא יגיעו, אין לנו מה לשמוח", סיפר היום גורם בבית"ר, "לצערי, אנחנו כבר למודי הבטחות במקרה של ארקדי ועדיין מוקדם לחגוג. מה שכן, הוא הבין היטב שהקבוצה במצב קשה וחייבת חיזוק ואנחנו רוצים להאמין שהוא באמת יעביר את הכסף".
 
בינתיים, בקבוצה חושבים על מועמדים לחזק את הקבוצה, זאת במידה כמובן שהכסף יעבור, וחוץ מפסוס הברזילאי, המאמן יובל נעים סימן בפנקס שלו עוד שני שחקנים מאוקראינה (בלם אחורי וקשר), שני זרים מבולגרים (שניהם קשרים) וברזילאי נוסף.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה