קדוש: "רעננה עקצה אותנו, לפעמים זה קורה"



אחרי ההפסד לרעננה, המאמן של האדומים מנסה שלא להיכנס למרה שחורה: "אם היו אומרים לנו שזה יהיה המצב שלנו אחרי סיבוב אחד, כולם היו קונים את זה". רם סטי ואופיר עזו ערכו אימון חלקי

 
הפועל ירושלים שבה היום להתאמן אחרי התבוסה להפועל רעננה (0:3) ביום שישי האחרון. המאמן, לופא קדוש, שוחח עם שחקניו וניסה לעודד את רוחם למרות התוצאה הלא מחמיאה.

 
קדוש גם התראיין הערב לתוכנית הספורט "עולים למגרש" ואמר: "זה היה אחד המשחקים החלשים שלנו העונה. לא היינו טובים, רעננה עקצה אותנו, אבל זה קורה. לא היה שחקן אחד ששיחק ביכולת הרגילה שלו. כל קבוצה הייתה קונה מאזן כמו בעשרת המשחקים האחרונים שלנו, כשאנחנו במרחק של שתי נקודות מהמקום הראשון. אם היו אומרים לנו שזה יהיה המצב שלנו אחרי סיבוב אחד, כולם היו קונים את זה. עכשיו, עם האוכל, בא בתיאבון".
 
רם סטי ואופיר עזו, שסובלים מפציעות, ערכו היום אימון חלקי בצד המגרש. בהפועל מציינים שעזו לא סובל משבר בברך ונכון לעכשיו גם לא צריך לעבור בדיקת MRI, אלא לעבור פיזיותרפיה בלבד.בקריית יובל עדיין ממשיכים לבחון את השוער ולדימיר מאצובה והחלטה תתקבל בעניין שלו רק בהמשך השבוע.
 
עניינים נוספים. במשחק האחרון מכרה הקבוצה 450 כרטיסים ו-20 מנויים, כשביציעים היו 1100 צופים. המשחק ביום שלישי מול מכבי הרצליה יערך בשעה 15:00 ויועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט. ביום רביעי תחלק הקבוצה סופגניות בביה"ח "אלין" כחלק מתרומתה לקהילה. 
 
במסגרת היוזמה של אוהדים מהפועל ירושלים ומהפועל קטמון להביא לאיחוד, נחתמו עד כה קרוב ל-200 חתימות על העצומה.   

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה