קורנפיין יעזוב? תלוי בפגישה עם גאידמק



היו"ר הצהוב צפוי להיפגש עוד השבוע עם הבעלים ואם לא יקבל הבטחה לחיזוק, צפוי לפי מקורביו להחזיר את המפתחות. בינתיים, גם ראש העיר מנסה לעזור ויובל נעים מחכה להתפתחויות

 יממה אחרי ההפסד של בית"ר ירושלים להפועל באר שבע, והרוחות בבית וגן סוערות. כזכור, אתמול הפסידה הקבוצה של יובל נעים 0:1 ליריבה מבירת הנגב ובסיום המשחק קרא הקהל ליובל נעים להתפטר. המאמן עצמו אמר בסיום המשחק שהוא עדיין מאמין ביכולת שלו להציל את הקבוצה, אבל שוב דיבר על הצורך בחיזוק וציין שהוא מאמין שהבעלים של הקבוצה, ארקדי גאידמק, יסייע למועדון בחודש ינואר הקרוב.
 

אבל ציפיות לחוד ומציאות לחוד, כי כמו שזה נראה כרגע, גאידמק לא מתכוון לפתוח את הארנק. מי שמתכוון להיפגש עימו בקרוב ובאופן בהול הוא היו"ר, איציק קורנפיין, שלפי מקורביו, אם לא יקבל ממנו הבטחה לסיוע כספי לקבוצה, עשוי לעזוב. קורנפיין מודע לעובדה שאם האוליגרך לא יעזור כלכלית למועדון, הדבר עשוי להוביל לכך שבית"ר תרד ליגה ולמרות כל הניסיונות שלה לשפר את המצב הכלכלי של בית"ר, אם גאידק לא יסייע, לפי מקורבים לקורנפיין היו"ר הצהוב צפוי להניח את המפתחות על השולחן ולעזוב את בית"ר.
 
בינתיים, מי שעוד מנסה לסייע לקבוצה להיחלץ מהמצב הכלכלי הלא פשוט שלה ולהביא לך שבחודש ינואר היא תקבל חיזוק, הוא דווקא ראש העיר, ניר ברקת, שאמר אתמול למקורביו כי הוא פועל בנושא מול מספר גורמים. כך או כך, המאמן יובל נעים לא מתכוון כרגע לעזוב את בית"ר, אבל אם לא יקבל חיזוק וקורנפיין יעזוב, צפוי גם הקואץ' להתייאש מהמצב ולהרים ידיים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה