ממשיכים לצנוח: בית"ר הפסידה 0:1 לב"ש



הקבוצה של יובל נעים כבר רואה את הקו האדום מקרוב. עמית בן-שושן החמיץ פנדל, אבי ריקן הרוחק ועידו אקסברד העניש בדקה ה-83. המאמן: "אני עדיין יכול לעזור"

בית"ר ירושלים ממשיכה להתדרדר ולהתקרב לקו האדום. הקבוצה של יובל נעים הפסידה הערב 0:1 להפועל באר שבע, היריבה של בית"ר לתחתית הליגה. הקבוצה של יובל נעים שיחקה לא טובה ואפילו החמיצה פנדל בדקה ה-30 מרגליו של עמית בן-שושן. אבי ריקן הורחק לאחר מכן ובאר שבע הענישה את בית"ר עפם שער ניצחון דרמטי בדקה ה-83 מרגליו של עידו אקסברד. בסיום המשחק, הקהל הבית"רי לא התאפק וקרא למאמן יובל נעים להתפטר. 
יובל נעים המאוכזב אמר בסיום: "אני נשאר בבית"ר כל עוד ירצו אותי וכל עוד אני חושב שאני יכול לעזור למערכת. כרגע אני יכול לעזור למערכת. נקראתי לעזור לבית"ר בעונה הכי קשה שלה ב-20 השנים האחרונות. לא שמעתי מילה מקורנפיין או גאידמק שהם לא רוצים שאמשיך, הם יודעים בדיוק באיזו סיטואציה אני עובד"

מהלך המשחק
דקה 10: הזדמנות ראשונה לאורחים. כדור חופשי של אילוז עלה מפינת הרחבה והגיע לראש של אקסברד, שממצב לא נוח נגח חלש לידיים של הרוש.

דקה 13: פיליאבסקי השתלט על כדור שחזר מהגנת באר שבע, הכין את הגוף וירה פצצה מ-25 מטרים, שחלפה ליד החיבורים.

דקה 30: מתפרצת קטלנית של בית"ר. בן שושן העביר לכהן, שמצא את אבי ריקן. גביש תפס אותו ברחבה והשופט שרק לכדור עונשין. בן שושן לקח אחריות וירה חזק למרכז השער, לויטה הציל עם הרבה מזל כאשר הכדור פגע ברגלו.

דקה 31: כרטיס אדום. לא עברו 60 שניות מהחמצת הפנדל של בן שושן ואבי ריקן עצר מתפרצת של באר שבע בבעיטה לירכו של איציק וקנין. משיח שלף לו את האדום ללא היסוס.

דקה 44: בסיומה של התקפה טובה של באר שבע, הכדור עלה לרחבה, נאסר הקדים את דסה ונגח מקרוב, אבל הרוש הציל בצורה נהדרת ואת הריבאונד שלח שבחון החוצה. חלפה דקה וסוארס ווקנין ניסו גם הם את מזלם, אבל האדומים נותרו ללא שער.

דקה 56: וקנין השתחרר יפה והניף את הרגל מ-20 מטרים, הרוש הדף לקרן. הקרן עלתה לרחבה וגביש נגח חזק מחמישה מטרים, הרוש המשיך להציל את בית"ר עם הדיפה מדהימה.

דקה 67: עוד כדור לרחבה הצהובה, עוד ניסיון בראש, הפעם של שיבחון, עוד הדיפה של הרוש, שהתעופף מצד לצד וסיפק את אחת מהצלות העונה. משחק ענק לשוער.

דקה 69: טעות ראשונה של הרוש, שיצא לא טוב ואיפשר למלכה לנגוח מעליו. למזלו, דסה היה שם כדי להציל מהקו.

דקה 77: מוטי מלכה ניסה את מזלו מ-20 מטרים, הכדור חלף סנטימטרים מהקורה השמאלית של הרוש.

דקה 83: גול. אילוז הגביה, הרוש הרס את כל המשחק הגדול שלו עם יציאה רעה מאוד ואקסברד נגח מקרוב פנימה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה