ירושלים חידשה את המגעים עם מקיימי



בעקבות הפציעה של יובל נעימי, במלחה חזרו לדבר עם הגארד וינסו לצרפו. ג'ון תומאס עשוי לעזוב, גם לוק ג'קסון מתנדנד. גורם בקבוצה: "אין צורך להחזיק עכשיו סגל רחב, נעשה שינויים"

 
יממה אחרי ההפסד 68:74 לדונייצק, בהפועל ירושלים מתחילים להיערך מחדש בכל מה שקשור לסגל. כבר עכשיו ברור: בעקבות האכזבה הגדולה מההדחה המוקדמת, במלחה יבצעו לפחות שינוי אחד בסגל של עודד קטש, כשגורים במועדון אמר לנו בעניין הזה: "אין צורך להחזיק עכשיו סגל כל כך רחב בשביל משחק אחד בשבוע, נעשה שינויים".

 
השחקן הראשון שעשוי לעזוב את הקבוצה הוא ג'ון תומאס. הסנטר חתם בהפועל עד סוף הסיבוב הראשון באירופה עם אופציה להאריך את החוזה עד סוף העונה, אבל בעקבות ההדחה מאירופה וגם האכזבה מהיכולת של תומאס עצמו, בצוות המקצועי עשויים לשחרר את השחקן ולא להאריך איתו את החוזה. עוד שחקן ממנו יש אכזבה מקצועית הוא לוק ג'קסון, שלא מצליח לשמור על יציבות ועשוי לשלם את המחיר, בין היתר בשביל לתת יותר דקות משחק לדן גרונפלד ומשה מזרחי.
 
וממצעד העוזבים - לאלה שאמורים להצטרף. בירושלים חידשו בימים האחרונים את הקשר עם הגארד דמיטירי מקיימי. הגארד, כזכור, כבר סיכם את תנאיו בירושלים ואמור היה להצטרף לפני המשחק מול דונייצק, אבל מחלוקת סביב מועד הגעתו פוצצה את העסקה. כעת, בעקבות הפציעה של יובל נעימי, שיעדר חודש מהמגרשים, חידשו במלחה את השיחות עם השחקן והוא עשוי להצטרף לקבוצה בקרוב.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה