"תכנית הספורט של ישראל" מרחיבה את פריסתה ותשודר מעתה בסינדיקציה גם לרדיו ירושלים



תוכנית הספורט היומית של רדיו תל אביב FM102 בהגשת אופירה אסייג וצוות מגישי ONE, המשודרת בסינדיקציה לקבוצת תחנות "רדיו ישראל" בימים א'-ה' בין 18:00 – 20:00, תשודר החל מינואר הקרוב גם ברדיו ירושלים

תכנית הספורט היומית של רדיו תל אביב FM102, "תוכנית הספורט של ישראל", בהגשת אופירה אסייג, אייל ברקוביץ', פיני גרשון, חיים רביבו ודורון ג'מצ'י, מרחיבה את פריסתה הארצית, ותשודר החל מה-1 בינואר גם ברדיו ירושלים.

התכנית, בשיתוף אתר הספורט ONE, משודרת ברדיו תל אביב מזה חצי שנה בימים א' – ה', בין השעות 18:00 – 20:00, ומועברת בסינדיקציה לקבוצת תחנות "רדיו ישראל" הכוללת את רדיו תל אביב FM102, רדיו חיפה FM107.5, רדיו דרום בתדרים FM95.8 וFM97 ולרדיו גלי ישראל בתדרים FM102.5, FM106.5 וFM89.3. החל מינואר הקרוב יוכלו להינות מהתכנית גם מאזיני רדיו ירושלים בתדרים FM101 ו FM89.5, שמצטרף לסינדיקציה.

"תכנית הספורט של ישראל" מביאה מדי יום סקופים מעולם הספורט, ראיונות עם האנשים הכי משפיעים בספורט הישראלי, דיווחים שוטפים מהמשחקים, האימונים ומסיבות העיתונאים. הנושאים הכי חמים בספורט מועלים בשידור חי עם ניתוחים מקיפים, ביקורות ומחמאות מצוות מגישי התכנית.

אופירה אסייג בתגובה: אני מברכת את רדיו ירושלים על הצטרפותו לשידור "תוכנית הספורט של ישראל". עצם השמעתה של התוכנית בדרום, בצפון, ביהודה ושומרון, במרכז וכעת גם בירושלים מחזקת את עוצמת התוכנית ואני קוראת לקהל הירושלמי לא לפספס אף תוכנית, כל ערב בין 20:00 – 18:00"

אייל ברקוביץ בתגובה: "אני שמח שגם הקהל הירושלמי מצטרף לתוכנית הספורט שלנו. לכבוד הוא לי שדברינו יישמעו גם בעיר הבירה של ישראל. יש שם קהל ספורט גדול שישמח לחיזוק של תוכנית ספורט טובה ועניינית שאומרת את כל האמת ורק את האמת."

תגובת גדי קסטיאל מנכ"ל רדיו ירושלים: "רדיו ירושלים שמח לצרף ללוח שידוריו את "תכנית הספורט של ישראל", התוכנית תיתן דגש מורחב לנושאים מהספורט הירושלמי. תוכנית הספורט המרכזית של רדיו ירושלים עם מאיה חסון, אלי אוחנה ומישל דיין, תמשיך להיות משודרת כרגיל בכל יום שישי בין 14:00 – 12:00"


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה