שלום לך אירופה



הפועל ירושלים נחלה הפסד ביתי לדונייצק 68:74 ואיבדה סיכוי להעפיל לשלב השני, שנה שניה ברציפות. עודד קטש: "אנחנו מאוכזבים, הכישלון של שנה שעברה השפיע גם השנה"

 

כישלון, ואין אף מילה אחרת להגדיר את זה. אם בהפועל ירושלים עוד חשבו לעלות לשלב הבא ביורוקאפ והיו צריכים בשביל זה לנצח את דונייצק האוקראינית בלמעלה מ-9 נקודות הפרש, הרי שהערב במלחה לא רק שהשחקנים של עודד קטש לא ניצחו, הם ירדו מהפרקט עם הפסד מאכזב, אפילו מביש, 68:74 לקול קריאות בוז של הקהל, ובכך סיימו עונה שנייה ברציפות עם כישלון של אי העפלה לשלב הבא באירופה.

קלעו לירושלים: דן גרונפלד 17 (6 מ-6 ל-2, 8 ריבאונדים), די ג'יי סטרוברי 15 (1 מ-7 ל-3), בריאן רנדל 11 (7 ריבאונדים), ג'ארביס ורנאדו 8 (2 מ-7 מהשדה, 5 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 7 חסימות), ג'ון תומאס 2, אורי קוקיה 2, גוני יזרעאלי 2, גיא דותן 2, משה מזרחי שותף (10 דקות) ולא קלע.

 
"הקבוצה הזו נבנית שנתיים מחדש והכישלון של השנה שעברה השפיע גם השנה", אמר קטש בסיום, "זה לא פשוט וצריך להגיע מוכנים כדי לעבור לשלב הבא במפעל כזה. אנחנו בהחלט מאוכזבים. הפציעה של יובל לא עזרה. היה קשה לגוני וסטרוברי לנהל את המשחק. מבחינה הגנתית, עשינו את המאמץ, שחקנים השאירו הכל על המגרש והכדורים לא נכנסו. צריך לאסוף נקודות בסופו של דבר. דונייצק שומרת טוב אבל גם די ג'יי וגוני נפלו מהרגליים".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה