קטש: "זאת ההזדמנות האחרונה שלנו"



הפועל ירושלים מגיעה הערב לאחד מהרגעים הקריטיים שלה העונה. הפסד או ניצחון בפחות מ-9 נקודות מול דונייצק, ואפשר להגיד שלום לאירופה. יובל נעימי הפצוע ייעדר, דן גרונפלד עם מתיחה ובספק

להיות או לחדול. רק כך מגדירים במלחה את המשחק הערב מול דונייצק האוקראינית, משחק שיקבע האם לשחקנים של עודד קטש יד עוד סיכוי להעפיל לשלב הבא באירופה, או שבדומה לעונה שעברה, גם הפעם ייפרדו האדומים מהיורוקאפ כבר בחודש דצמבר. יובל נעימי, שסובל ממתיחה ברצועות הברך, ייעדר הערב מהמשחק וצפוי לחזור למגרשים רק בעוד חודש. גם דן גרונפלד, שסובל ממתיחה ולא שיחק ביום ראשון האחרון מול הפועל חולון, בספק למשחק.

קטש אמר לקראת המשחק הערב: "דונייצק קבוצה הרבה יותר טובה ממה שחושבים, היא קבוצה מסוכנת ומאומנת, יהיה לא פשוט, כי הם משחקים חזק ואגרסיבי. אנחנו נשחק בהרכבים שאנחנו לא רגילים אליהם עם מוביל כדור אחד, אבל נעשה את ההתאמות שצריך. האם זה משחק על עונה שלמה? לאחרונה יש לנו כמה כאלה. מבחינתי יש לנו עוד הזדמנות, אבל היינו צריכים לנצח את אחד המשחקים נגד גראבלין כדי שזה יהיה בידיים שלנו. זה משחק ההזדמנות האחרונה שלנו".

גוני יזרעאלי, שיתפוס את משבצת הרכז המוביל בהיעדרו של נעימי, הוסיף לקראת המשחק: "נגד חולון קיבלתי הרבה דקות, חבל שזה בסיטואציה כזו, כי הייתי מעדיף להיות על הפרקט עם נעימי. ההפסד לחולון כואב, אבל יותר כואב לאבד את נעימי לתקופה של חודש. אנחנו חייבים לנצח ובהפרש הדרוש, אבל קודם כל צריך להקפיד לנצח כי זה משחק חשוב. הליגה עוד ארוכה ויש הרבה זמן עד השלבים הסופיים, אבל לעומת זאת, המשחק הזה באירופה הוא גמר גביע בשבילנו. כולם יודעים את חשיבות המשחק".

בעניין אחר. הפועל ירושלים והפועל חולון יעמדו לדין משמעתי בעקבות התפרעות האוהדים עם סיום המשחק בין שתי הקבוצות ביום ראשון האחרון באולם הפחים.  

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה