סוער בבית"ר: מויאל ובן שושן התעמתו, נעים נזף בשחקנים



לילה קשה עבר אמש על שחקני בית"ר ירושלים. זה התחיל בתבוסה על הדשא, נמשך במחאת האוהדים והסתיים בעימות בין מויאל לבן שושן וצעקות מהמאמן. הדרך חזרה לירושלים מעולם לא נראתה ארוכה יותר

בית"ר ירושלים הובסה אמש על ידי בני יהודה ונמצאת כעת 4 נקודות בלבד מהקו האדום. אחרי שהפועל חיפה התחילה במסע ההתאוששות, ביום שבת תגיע לטדי הפועל ב"ש שכבר יודעת שבית"ר היא הקבוצה הכי טובה לפגוש בזמני משבר.
 

הערכות המשטרה הן שאוהדי הקבוצה השחיתו לא פחות מ-250 כסאות באיצטדיון בלומפילד והקבוצה תעמוד לדין בין היתר לאור העובדה שאוהדיה התעמתו בסיום עם מאבטחי המשחק. אחד מאוהדי הקבוצה שנצר בסיום הוא אוהד מורחק מהמגרשים אך למרות זאת הוא הצליח להיכנס למשחק ללא הפרעה.
 
בחדר ההלבשה של בית"ר בסיום היה רועש לא פחות. עמית בן שושן שענד את סרט הקפטן זעם על קובי מויאל וצעק: "אם אתה חולה למה עלית לשחק? אל תעשה טובות". בן שושן כעס על כך שקובי מויאל ששיחק עם חום עלה בהרכב למרות הכל אך ביקש להתחלף במחצית. "אתה צודק", ענה לו מויאל, "גם ככה אף אחד לא מעריך את מה שאני עושה כאן."
 
יובל נעים שתמיד זועם על שחקניו בפומבי ולאחרונה חזר בו מהמנהג, נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקניו: "ביזיתם את המועדון, את האוהדים ואותי. תבינו שבית"ר זה לא עוד מועדון בליגה. אם אני הבעיה אין לי בעיה ללכת אבל אני לא הבעיה של המועדון ואף קבוצה שלי מעולם לא נראתה כך."
 
עוד לפני שדיבר עם השחקנים, שוחח המאמן עם איציק קורנפיין ארוכות בסיום. השניים דיברו על נושא החיזוק והיו"ר הבטיח לנעים כי יפנה לבעלים, ארקדי גאידמק כבר ביומיים הקרובים במטרה להבין האם הוא מתכוון לתת כספים לחיזוק. קורנפיין שלא בטוח כלל בכך שגאידמק יכניס את היד לכיס, ינסה במקביל לגייס משקיעים אחרים לקבוצה.
 
 
צילום: אסף שקד, אתר בית"ר ירושלים
 

 

 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה