בית"ר הובסה,אוהדיה התפרעו



בני יהודה הביסה הערב את בית"ר ירושלים בבלומפילד, 0:3. גלאבן כבש צמד (45,31), פילאבסקי בשער עצמי הוסיף את השלישי. אוהדי הקבוצה המתינו לשחקנים בסיום, עשרה נעצרו. נעים: "הופעה מבישה"

בית"ר ירושלים חלמה לצאת עם שלוש נקודות מבלומפילד ולהתאושש על חשבון בני יהודה המדשדשת, אבל לשחקניו של יוסי אבוקסיס היו תוכניות אחרות.
 

יובל נעים דיבר השבוע לא אחת עם שחקניו על קשרה של המארחת, פדרו גלאבן, אבל הירושלמים הוכיחו גם הערב שהם לא מבינים את מצבם האמיתי ואת העובדה שהפכו למועמדים לירידה.
 
גלאבן כבש פעמיים לשערו של אריאל הרוש שחזר לעמוד בין הקורות אחרי היעדרות של חודש. אחרי 31 דקות נטולות מצבים ונטולי עניין, מצא דינו אנדלובו את כדור במרכז השדה ופרץ עד לרחבה. אנדלובו מסר לגלאבן שהכניע את הרוש מ-15 מטר.
 
הצמד אנדלובו/גלאבן הכה שנית בבית"ר. רגע לפני הירידה להפסקה, הוכשל החלוץ של בני יהודה ברחבה על ידי אלי דסה וגלאבן הכניע שוב את שוער בית"ר, הפעם בפנדל.
 
במחצית, שרפו אוהדי בית"ר כסא ביציע בו ישבו ושברו יותר ממאה כסאות. יובל נעים החליט לערוך חילוף כפול והעלה את אופיר עמרם וסטיבן כהן במקומם של קובי מויאל ואביתר ברוכיאן.
 
אנדריי פילאבסקי פישל וכבש שער עצמי בדקה ה-87 אחרי שניסה להרחיק כדור שבלילי בעט לעברו של הרוש. בנוסף לשריפת הכסא במחצית, פרץ אוהד הקבוצה בדקה האחרונה לדשא, ותפס בחולצתו של דן אייבנדר. בסיום התעמתו אוהדי בית"ר עם השוטרים, והקבוצה צפוייה לעמוד לדין.
 
יובל נעים אמר בסיום : "ידענו שאנחנו הולכים לעונה קשה וכנראה שלא ידענו כמה. אנחנו צריכים נואשות חיזוק ואני קורא לכל מי שבית"ר יקרה לו לבוא להירתם למשימה. אני מתבייש במה שקרה פה היום. גם בעצמי לא רק בשחקנים. מתבייש בשביל הקהל. אני בטוח שנראה טוב יותר מול הפועל ב"ש."

 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה