ניצחון או הסתבכות בתחתית:בית"ר פוגשת את בני יהודה



בית"ר ירושלים ראתה את הפועל חיפה משיגה ניצחון נוסף ומתקרבת אליה בצעדי ענק. קובי מויאל נעדר מהאימון המסכם אך צפוי להיות כשיר. הרוש חוזר לשער

 בבית"ר ירושלים היו מאוכזבים מאוד לראות את הפועל חיפה משיגה ניצחון שני רצוף ומתקרבת אליהם בטבלה. מפלס הלחץ עלה באופן טבעי, ובבית"ר מקווים שהערב הם יצליחו להשיג את הניצחון הכל כך חשוב.
 

אתמול ערכה הקבוצה את האימון המסכם ממנו נעדר קובי מויאל שחלה. הקשר סבל מחום גבוהה וביקש שלא להגיע לאימון על מנת להתאושש. בבית"ר אומרים כי מויאל צפוי לשחק הערב.
 
אריאל הרוש ישוב לעמוד בין הקורות אחרי היעדרות של חודש בעקבות הניתוח שעבר בברך. דן אייבנדר שלא שיחק מול מכבי פתח תקווה בגלל צהובים, יחזור להרכב.
 
אבירם ברוכיאן לא ישחק גם הערב אחרי שנעים החליט להעניק לו מנוחה גם השבוע בתקווה שיתאושש מהפציעה כבר לקראת המשחק הבא מול הפועל ב"ש.  אופיר קריאף ואביתר ברוכיאן יקבלו השבוע הזדמנות מחודשת ב-11. גם שי חדד שירד לספסל ישוב להרכב.
 
סטיבן כהן ייאבד את מקומו בהרכב לאור העובדה שהמריא בתחילת השבוע שעבר לצרפת ללא אישור מהמאמן. הקשר יחכה להזדמנות מנעים על הספסל ומחר אמור לעמוד לוועדת משמעת.
 
נעים ושחקניו צפו אתמול במשחקה של בני יהודה מול מכבי תל אביב וכמו בכל שבוע, אמר המאמן באסיפה: "אנחנו עולים לשחק עם הרכב שרובו שחקני בית. אני סומך עליכם שתעשו את העבודה ומי שישחק טוב ישמור על מקומו בהרכב לאורך זמן."
 
הרכב משוער:  אריאל הרוש, אלי דסה, מיגל פורטיז'ו, אנדריי פיליאבסקי, אבי ריקן, קובי מויאל, דן איינבינדר, אופיר קריאף, שי חדד, אביתר ברוכיאן, עמית בן שושן.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה