בקטמון מאוכזבים מהתפרקותה של ג'ת אל-אהלי. מחר: יוצאים לערד



ג'ת התפרקה וקטמון היא הנפגעת העיקרית אחרי שהפער בצמרת ירד לנקודה אחת בלבד. מחר בערד(13.00), טרטיאק חוזר להרכב. פתיה: "חייבים לחזור עם הנקודות"

הבוקר נודע סופית על התפרקותה של ג'ת אל-אהלי, הקבוצה הצפונית ביותר בליגה א' דרום. הקבוצה נקלעה לקשיים כלכליים והפירוק הצפוי הגיע כאמור היום.

בעקבות כך, בוטלו כל משחקיה של ג'ת עד המחזור האחרון, והנקודות שנאגרו מולה נלקחו מהמנצחות. קטמון כזכור ניצחה באום אל פאחם, ומכבי יבנה השנייה בטבלה השיגה תיקו בלבד כך שכעת הפער בין קטמון ליבנה ולקריית מלאכי עומד על נקודה. ליאור זדה התייחס לנושא ואמר:"יש דברים שלא תלויים בנו, נמשיך לנצח ויהיה טוב."

מחר תצא קטמון לערד שם תפגוש את נועלת הטבלה שהצליחה לצבור חמש נקודות בלבד מתחילת העונה. למרות זאת, בקטמון מתכוננים למשחק אגרסיבי ומגדירים את היריבה כקשה במגרש מאוד רע וביתי.

השבוע תרגלו השחקנים מצבים נייחים וכדורים ארוכים לקראת המשחק ובקבוצה מקווים לחזור עם הנקודות מערד ולהגדיל שוב את הפער בצמרת. ארטיום טרטיאק ישוב לראשונה להרכב הפותח אחרי שהתגבר על השבר בידו. עוזר המאמן, חמוטל פתיה אמר לקראת המשחק: "צפוי לנו משחק קשה משום שהמיקום של ערד לא משקף את היכולת. אנחנו חייבים לחזור עם הנקודות."

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה