קטש: "באים עם הרבה אמונה ורצון לנצח"



המאמן של האדומים מתכונן למשחק הקשה הערב מול הצרפתים. עוד מהקואץ': "צריך להיות מרוכזים במשך ארבעים דקות". די ג'יי סטרוברי: "המשימה קשה, אבל אפשרית". בריאן רנדל כשיר וצפוי לשחק

הפועל ירושלים תעלה הערב למשחק חוץ קשה מול גראבלין במסגרת המחזור הרביעי של היורוקאפ. המשחק, שיערך בצרפת (21:00), נחשב למשחק הקשה ביותר עד כה שמצפה לשחקנים של עודד קטש במסגרת האירופאית. בריאן רנדל, שלא שיחר במשחק הליגה האחרון מול מכבי חיפה בשל קלקול קיבה, צפוי לשחק הערב.

המאמן עודד קטש אמר לאחר האימון המסכם בצרפת: "גראבלין קבוצה מצוינת וראינו את זה בשבוע שעבר במלחה. הם פייבוריטים למשחק, אבל אנו באים עם הרבה אמונה ורצון לנצח. אנו נמצאים בתקופה טובה ונרצה להמשיך אותה". קטש הוסיף לגבי הנקודות החשובות במשחק מול גראבלין: "נצטרך לנטרל את משחק ההתקפה שלהם עם הגנה חזקה ולשלוט בריבאונד. במשחק מסוג זה צריכים לעשות מינימום טעויות בשביל לנצח, ובשביל זה צריך להיות מרוכזים במשך 40 דקות".

הגארד די.ג'יי סטרוברי, שהצטיין מול מכבי חיפה, אמר מגראבלין: "מצפה לנו משחק סופר קשה מול קבוצה משובחת שלא בכדי מוליכה את הבית ונמצאת עם רגל וחצי בשלב הבא. למדנו מהטעויות שעשינו מולם בשבוע שעבר ונצטרך להציג יכולת גבוהה בשביל לנצח. המשימה היא קשה, אבל בהחלט אפשרית. נרצה להמשיך את המומנטום החיובי שלנו מהמשחקים בליגה גם במסגרת האירופית".

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה