סטיבן כהן הושעה וחזר להתאמן, ברק משה איבד את הכרתו



סטיבן כהן, הגיע הבוקר לבית וגן ולא הורשה להתאמן עד אחרי ששוחח עם איציק קורנפיין. הסיבה: המריא לצרפת מבלי ליידע את אנשי הקבוצה. ברק משה איבד את הכרתו באמצע האימון ופונה לבית החולים

שחקני בית"ר ירושלים שבו הבוקר להתאמן וקיבלו אימון סוער במיוחד. הקשר, סטיבן כהן, הגיע לבית וגן אך יובל נעים הודיע לו כי הוא מושעה עד להודעה חדשה.
 

ביום ראשון ערכה בית"ר אימון שחרור אך כהן הודיע כי הוא נוסע לאירוע בצפון הארץ וביקש אישור להיעדר. יובל נעים אישר לשחקן שלא להגיע לאימון ועוד באותו בוקר המריא כהן למשפחתו בצרפת.
 
אתמול, נודע למאמן הקבוצה יובל נעים כי הקשר נמצא בצרפת והוא החליט להודיע לו הבוקר על השעייתו אך אז הגיע איציק קורנפיין ושוחח עם הקשר. בתום השיחה הודיע היו"ר לכהן שהוא יכול לשוב לאימונים עד לוועדת המשמעת שתתקיים בימים הקרובים.
 
המאמן שוחח הבוקר עם הקשר וזעם על כך ששיקר לו בנוגע לסיבה בגללה ביקש להיעדר ביום ראשון. כהן הסביר לנעים כי באמת נסע לאירוע בצפון ומיד לאחר מכן המריא לצרפת על מנת לטפל בבעיה משפחתית.
 
הקשר ברק משה איבד את הכרתו במהלך האימון מסיבה לא ברורה. הקשר צנח את הדשא והצוות הרפואי של המועדון טיפל בו עד שחזר להכרה. משה פונה לבית החולים להמשך טיפול.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה