הפועל ירושלים רוצה לכבוש את הפסגה



הפועל ירושלים תארח הערב (19.00) את עירוני בת ים באיצטדיון טדי כשניצחון יבטיח לה את המקום הראשון בטבלה. עמר לשחקנים: "בת ים לא אמורה להפתיע אותנו"

הפועל ירושלים איבדה ביום שלישי האחרון את האפשרות לזכות בתואר ראשון(גביע הטוטו) מזה שנים, ליריבה אותה תארח הערב, עירוני בת ים.
 

בקבוצה שואפים לכבוש את המקום הראשון ולפתוח פער קטן, נקודה אחת, ולשם כך על חניכיו של לופא קדוש להשיג ניצחון על היריבה העיקשת.
 
אתמול ערכה הפועל את האימון המסכם, אותו העביר עוזר המאמן סלמן עמר, כמו גם את כל אימוני השבוע האחרון. עמר אמר לשחקנים: " אנחנו צריכים להגיע מרוכזים למשחק. בת ים לא אמורה להפתיע אותנו בייחוד כי אנחנו משחקים בטדי וזה הבית שלנו. צריכים להמשיך במומנטום החיובי בליגה."
 
לופא קדוש ישוב הערב לעמוד על הקווים לאחר שישב שבעה על אחיו שנפטר בשבוע שעבר.
 
מבחינת ההרכב, רפי כהן שקיבל מנוחה במשחק גביע הטוטו יחזור לשער. השוער אמור לעבור ניתוח ביום ראשון הקרוב, ובקבוצה אומרים שיבחנו את האפשרות לדחות את ההליך במספר שבועות, עד פתיחת מועד ההעברות. בקבוצה שוקלים לצרף שוער נוסף לסגל, שיגבה את יניב בן הרוש בתקופה בה כהן ייעדר.
 
יוסי ביטון שלא שיחק ביום שלישי בגלל צהובים, ישוב להרכב הפותח לצידו של אורי פסו. אסף עזו ייעדר בגלל הרחקה.
 
אופיר עזו שגם כן לא שיחק בגביע הטוטו יחזור לקישור. אלירן אוחנה אמור לחזור הערב אחרי פציעה אך החלטה סופית בעניינו טרם התקבלה.
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה