נקודה בלי אור: בית"ר השיגה תיקו מאופס בטדי



אם יש משחק שבית"ר הייתה צריכה לנצח, זה המשחק הערב מול מכבי פתח תקווה. יובל נעים עלה בהרכב התקפי אך בית"ר לא מצאה את השער מול היריבה החלשה וסיימה בתיקו 0:0. המאמן: "האוהדים מתלוננים כי הם רגילים לבית"ר של פעם"

בית"ר ירושלים אירחה הערב את מכבי פתח תקווה וקיוותה לצאת עם שלוש נקודות , אחרי שהשיגה ניצחון אחד בתשעה משחקים.
 

יובל נעים נתן מנוחה לאבירם ברוכיאן הפצוע אך גם הריענון בהרכב לא הביא את השינוי המיוחל ובית"ר סיימה בתיקו אפס חלש מול מכבי פתח תקווה שהציגה משחק נוראי. בית"ר יכולה להיות רק מאוכזבת שלא הצליחה לנצח את קבוצתו החלשה של אייל לחמן. 
 
מחצית ראשונה:
 איבודי כדור של שחקני בית"ר הביאו את פתח תקווה להזדמנות טובה כבר בדקות הראשונות כאשר ויקטור מרעי פורץ לרחבה ובועט מעל השער. כעבור מספר דקות פתח תקווה הגיעה להזדמנות טובה נוספת כאשר אוהד סיידוף הציל את בית"ר משער מוקדם של אורי אוזן. בית"ר החזיקה יותר בכדור ושלטה במשחק אך לא הצליחה להגיע למצבים ממשיים והחלק ההתקפי עדיין לא התעורר. מנגד, מכבי פתח תקווה הציגה משחק חלש ביותר בטדי. בתוספת הזמן הגיעה מכבי פתח תקווה להזמדנות נהדרת. טל בן חיים פרץ ברחבה ובמקום למסור לויקטור מרעי רץ לבד ומיגל פורטיז'ו עמד טוב ועצר את החלוץ על קו השער. 
 
מחצית שנייה:
 בית"ר ירושלים עלתה טוב גם למחצית השנייה. אופיר עמרם העביר כדור טוב לעמית בן שושן שעצר טוב בחזה אבל בעט החוצה. כעבור מספר דקות קובי מויאל ירה בעיטה חזקה  מ-30 מטרים אך שטראובר הדף לקרן. מכבי פתח תקווה השתלטה על המשחק ונראה כי שחקני בית"ר מתחילים להתעייף. יובל נעים הכניס את עדן נחמני במקומו של לירון דיאמנט שהכניס רעננות בהתקפה. בית"ר הגיעה למצבים נהדרים ולא מצאה את השער עד סוף המשחק.
 
הרכב בית"ר: אוהד סיידוף, אלי דסה, מיגל פורטיז'ו, אנדריי פילאבסקי, אבי ריקן, קובי מויאל, ברק משה, אופיר עמרם (שי מוטאי), סטיבן כהן(שי חדד), עמית בן שושן ולירון דיאמנט (עדן נחמני).
 
יובל נעים שמע בסיום המשחק את הקהל הזועם ולא התרגש: "המעמד שלי יותר חזק מכל המאמנים האחרים בליגה ביחד. היום שיחקנו עם 12 שחקנים מקומיים, אין דבר כזה בשום מקום בעולם. חבל שבחלק הקדמי אנחנו לא עושים את העבודה, אבל שוב, אין לי טענות לשחקנים, הם נתנו את המקיסמום. הקהל שצועק ומתלונן אולי רגיל לבית"ר של פעם, הנוצצת".
 
"בית"ר לא מסתבכת בתחתית. היום ראיתם את המקסימום שאפשר להוציא מחומר השחקנים הקיים. הם רצו, הגיעו למצבים ומי שמצפה לדברים אחרים טועה ומטעה. שיחקנו היום בלי שחקנים מובילים כמו ברוכיאן והרוש וזה מה שיש לנו. " הוסיף המאמן.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה