נעים: "צריכים לנצח את המשחק"



בית"ר ירושלים השיגה ניצחון אחד בתשעה משחקים. יובל נעים יפתח לראשונה עם שני חלוצים: עמית בן שושן ולירן דיאמנט. אבירם ברוכיאן יישב ביציע, אופיר עמרם יפתח במקומו

אחרי ניצחון אחד בתשעה מחזורים, בבית"ר ירושלים רוצים לצאת מחר מהמשבר המתמשך ולהשיג נקודות ראשונות בטדי. לשם כך, החליט המאמן לשנות את השיטה לראשונה העונה. עד כה פתח נעים במערך של 4-5-1 ומחר יעלה עם שני חלוצים: עמית בן שושן ולירן דיאמנט.
 

אבירם ברוכיאן הפצוע זכה למנוחה ואופיר עמרם יעלה מחר לראשונה בהרכב במקומו של הקפטן. שי חדד יאבד את מקומו ויירד לספסל בעקבות העובדה שנעים החליט לפתוח במערך התקפי.
 
דן אייבנדר המוצהב לא ישחק גם הוא ומי שאמור להחליפו הוא הקשר הצעיר ברק משה. אבי ריקן שלא התאמן אתמול אחרי שהיה חולה, שב הבוקר לאימונים ויפתח מחר.
 
מאמן הקבוצה שוחח הבוקר עם שחקניו וביקש מהם לשים לב בעיקר לשחקנה המוכשר של פ"ת, טל בן חיים, וגם לויקטור מרעי ועומר גולן שהעניק לקבוצתו ניצחון השבוע.
 
"מכבי פתח תקווה תצא למתפרצות ואנחנו צריכים להיזהר מזה. הם מגיעים במורל גבוה אחרי שניצחו אבל אנחנו משחקים בבית שלנו וטדי חייב להיות תוספת כח יחד עם האוהדים. אנחנו צריכים לנצח את המשחק הזה."
 
הרכב משוער: אוהד סיידוף, אלי דסה, מיגל פורטיז'ו, אנדריי פילאבסקי, אבי ריקן, קובי מויאל, ברק משה, אופיר עמרם, סטיבן כהן, עמית בן שושן, לירון דיאמנט.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה