אלוף הטור דה הפראנס, אלברטו קונטאדור, ישתתף היום (שלישי) במרוץ אופנים מקצועני בתוך סמטאות העיר העתיקה בירושלים. 30 הרוכבים הטובים בישראל יחברו אליו ויבצעו 10 הקפות של המסלול. אורי מנחם: "צפוינ לנו חגיגה של ממש"

קבוצת saxo bank"", ובראשה אלברטו קונטאדור, הגיעה השבוע לישראל בחסותה של רעיה שטראוס בן-דרור, זאת לרגל השקת המיזם הפילנתרופי החדש לקידום הגליל המערבי. אבל הסיפור האמיתי יתרחש בשבוע הבא, אפשר לקרוא לזה כבר היסטוריה, כשקונטאדור יגיע לירושלים ביום שלישי, ה-6.12.11, וישתתף יחד עם קבוצתו במרוץ אופניים מקצועני, המתקיים בפעם הראשונה בסמטאות העיר העתיקה בירושלים.

בשעה 16:30 יפתח קונטאדור את המרוץ בהקפה חגיגית עם ראש העיר, ניר ברקת, ויחד הם יובילו מבנה לאורך אתריה הייחודיים של העיר העתיקה. לתושבי ירושלים תינתן האפשרות להשתתף באופן פעיל בהקפה החגיגית בתיאום מראש. בנוסף, 30 רוכבי העילית המקצועניים של ישראל יתחרו במרוץ האופניים המקצועני ,זאת ביחד עם קבוצת saxo bank"", ויבצעו 10 הקפות, כאשר אורך כל הקפה הינו 2.8 ק"מ. המקצה התחרותי (שיחל בשעה 17:00), שיעבור לראשונה בסמטאות העיר העתיקה, יתחיל בנקודת הזינוק בשער יפו ,יעבור דרך הפטראיכה הארמנית, הכותל המערבי, שער האשפות, הר ציון, גיא בן הינום, בריכת הסולטן וחזרה לשער יפו.

עבור תושבי ירושלים ככלל וחובבי ענף האופניים בפרט, מדובר בהזדמנות חד פעמית ונדירה לראות מקרוב את טובי רוכבי האופניים בעולם בירושלים. עוד לפני המרוץ, תקיים עיריית ירושלים, בראשותו של ברקת, קבלת פנים חגיגית לקבוצת "saxo bank" ולאלברטו קונטאדור.

הבעלים של קבוצת "saxo bank", ביארנה ריס, ערך לאחרונה סיור בירושלים בתוואי המסלול עם נציגי עיריית ירושלים וסיפר כי "חברי הקבוצה מחכים בכיליון עיניים לרכיבה בירושלים. הרוכבים ערכו תחרויות במקומות שונים בעולם, אבל המרוץ בירושלים ברחובות העיר העתיקה מרגש אותם במיוחד".

אורי מנחם, מנהל אגף הספורט העירוני, הוסיף: "אנו מתרגשים לקראת האירוע המיוחד של תחרות האופניים לראשונה ברחובות העיר העתיקה בעיר בהשתתפות טובי הרוכבים בעולם. זוהי הזדמנות חד פעמית לראות בבירה את טובי הרוכבים בתבל ובראשם את אלוף הטור דה פראנס, אלברטו קונטאדור. אני מזמין את כל התושבים להגיע ולקחת חלק בחוויה המדהימה והייחודית. צפויה לנו חגיגה של ממש".

האירוע יתקיים ביום ג', 6.12.11 החל משעה 15:30. זינוק וסיום – שעה יפו. הציבור מוזמן!

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה