בית"ר ירושלים:" בן דיין? קודם שיהיה כסף לבן לולו"



בבית"ר הודפים שמועות לפיהם הם מתכננים פנייה למגן הפועל ת"א, דדי בן דיין וממתינים לחודש ינואר להחתים את לאונרדו פסוס ואת משה בן לולו. ברוכיאן עדיין בספק, אופיר עמרם צפוי לעלות ב-11

בבית"ר ירושלים ממשיכים בהכנות לקראת משחק הבית מול מכבי פתח תקווה, אך גם ממתינים בקוצר רוח למועד ההעברות הקרוב. בקבוצה דוחים את אפשרות צירופו של דדי בן דיין ואומרים: " דדי שחקן טוב אבל אין תקציב להביא אותו. מה שיותר בוער זה החלק הקדמי, ואנחנו רוצים שקודם כל יהיה כסף להחתים את פסוס ובן לולו."
 

משה בן לולו ששיחק בשנה שעברה בקבוצה, רצה לשוב לבית"ר כבר בקיץ אך אשדוד לא אישרה בתחילה לשחררו ומאוחר יותר, נקלעה בית"ר לקשיים שהובילו אותה לוותר על צירופו. כעת, מקווים במועדון לצרף את החלוץ כבר שהביע את רצונו לחזור.
 
ביום שבת תארח בית"ר בטדי את מכבי פתח תקווה ועל כך אומרים שחקנים בקבוצה: "מקווים שהעובדה שהם ניצחו ביום שני לא תהיה בעוכרינו ושלא יבואו עם ביטחון גבוה. אחרי הכל, הם מגיעים לשחק בטדי ואנחנו מקווים שזה ירתיע אותם."
 
מכבי פ"ת נמצאת במקום ה-11 בטבלה, במרחק 2 נקודות מבית"ר ירושלים. לקראת המשחק מסתמן שאופיר עמרם יזכה לראשונה לעלות בהרכב של יובל נעים. דן אייבנדר מוצהב ואבירם בורכיאן בספק. גם היום קיבל הקשר מנוחה ועבר טיפולים. רק סמוך למשחק יקבע האם הוא כשיר לשחק. במועדון מעדיפים לתת לקפטן תקופת התאוששות על מנת לאפשר לו להתגבר לחלוטין על הפציעה ממנה הוא סובל.  
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה