חזרו למציאות? ירושלים הפסידה 75:91 לגראבלין



הקבוצה של עודד קטש פתחה לא טוב את המשחק ורדפה כל הערב אחרי הצרפתים. די ג'יי סטרוברי וג'ארביס ורנאדו קירבו אותה עד מרחק של שתי נקודות הפרש, אבל האורחים אמרו את המילה האחרונה. עודד קטש: "המצב בבית מסתבך, נתקן את הטעויות"

 
 

אחרי שבוע נפלא, הפועל ירושלים חזרה הערב למציאות, כשהפסידה במלחה 75:91 לגראבלין הצרפתית. הקבוצה של עודד קטש פתחה לא טוב את המשחק ונקלעה לפיגור מוקדם, אבל בחצי השני חזרה לעניינים בזכות דקות טובות של סטרוברי (20 נק') ו-ורנאדו, שקירבו את האדומים עד למרחק של שתי נקודות הפרש בלבד מהאורחים. אבל המילה האחרונה הייתה של הצרפתים, שנתנו גז בחמש הדקות האחרונות, ניצלו קבלת החלטות לא טובה של ירושלים וניצחו את המשחק השלישי ברציפות שלהם בבית.
 
קטש אמר בסיום: "נקלענו לפיגור כבר בהתחלה, לא פתחנו טוב את המשחק. המצב בבית עכשיו מסתבך. נשב, נראה את המשחק ונתקן את הטעויות. גראבלין הייתה טובה יותר, מדובר בקבוצה עם קלעים מצוינים".
 
מהלך המשחק
 
ירושלים פתחה בחמישייה עם יובל נעימי, די ג'יי סטרוברי, בריאן רנדל, אלישי כדיר וג'ון תומאס.
המשחק נפתח לא טוב מבחינתה של ירושלים, והצרפתים הפציצו מחוץ לקשת ועלו ליתרון 5:14 כבר אחרי חמש דקות של משחק. עד סיום הרבע, ירושלים נגסה קצת בהפרש והצרפתים הובילו 17:22 אחרי עשר דקות.
השליטה של גראבלין נמשכה גם ברבע השני ולמרות דקות טובות של בריאן רנדל ויובל נעימי, שלשה מדהימה של הצרפתים משלושת רבעי מגרש עם הבאזר להפסקה הורידה את האורחים לחדר ההלבשה ביתרון 41:53 אחרי עשרים דקות.
 
רנדל ונעימי המשיכו ביכולת הטובה שלהם עם תחילת הרבע השלישי וארבע נקודות של שניהם, כולל גג גדול של רנדל בהגנה, הורידו את ההפרש לשתיים בלבד (57:59), חמש דקות לסוף הרבע השלישי. בשלב הזה, גם סטרוברי ולוק ג'קסון נכנסו לעניינים עם כמה נקודות חשובות, אבל הצרפתים לא הפסיקו להחטיא מחוץ לקשת ועשר דקות לסיום המשחק הוליכו 67:71. השחקנים של עודד קטש קיבלו הזדמנויות טובות להשוות את התוצאה ואפילו להוביל, אבל נעימי וג'קסון החטיאו שתי שלשות חופשיות וחמש דקות לסוף המשחק, גראבלין הובילה 71:76. האדומים המשיכו לרדוף, אבל סטרוברי נפצע בדרך וירד לספסל וג'קסון הוסיף עבירה בלתי ספורטיבית מיותרת, והצרפתים כבר פתחו יתרון של 71:82. הפער הזה הספיק לצרפתים עד הסיום, והם ירדו מהפרקט עם ניצחון שלישי ברציפות באירופה - 75:91 על ירושלים.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה