סוף החלום: הפועל הפסידה 0:1 לבת ים ולא העפילה לגמר גביע הטוטו



האדומים מקריית יובל הגיעו עד לבאר, אבל לא שתו ממנה. בת ים ניצלה רגע אחד בשביל לכבוש את שער הניצחון וגם כל הניסיונות של השחקנים באדום להשוות עלו בתוהו. אסף עזו פלט מילים מיותרות לשופט בסיום המשחק והורחק בכרטיס אדום

 
בהפועל ירושלים ימשיכו לחלום על תואר גם בשנה הבאה. הקבוצה מקריית יובל הפסידה הערב 0:1 לבת ים בחצי גמר גביע הטוטו ולא עלתה לגמר, מה שהיה מבטיח לה גם פרס כספי של לפחות 100 אלף ש"ח. ירושלים הייתה טובה יותר, אבל בת ים ניצלה את המצב הכמעט בודד אליו הגיעה וגם כל הניסיונות של האדומים להשוות לא צלחו. בסיום המשחק אירעה תקרית ביזארית, כאשר אסף עזו פלט מילים מיותרות לשופט ,חטף כרטיס צהוב שני והורחק אחרי שריקת הסיום. שתי הקבוצות, אגב, יפגשו גם במסגרת הליגה ביום שני הקרוב. לופא קדוש, שאחיו נפטר השבוע, לא הגיע למשחק ואת ההתמודדות ניהל עוזר המאמן, סלמן עמר.

 
מהלך המשחק
 
הפועל ירושלים פתחה עם יניב בן-הרוש, לירן מזרחי, אסף עזו, אורי פסו, חיים איצרין, עידן טל, אפי מלכה, איציק כהן, רם סטי, מתי אברהם, אדם מזרחי.
 
כ-100 אוהדים הגיעו הערב עם הקבוצה למשחק ברמת גן. בדקה ה-17, הזדמנות טובה ראשונה לירושלים, שלחצה מהפתיחה על שער היריב. עידן טל בעט בעיטה חופשית לרחבה, אבל שוער בת ים הדף לקרן. בדקה ה-30 יניב בן-הרוש הציל שער בטוח באחד על אחד, אבל שש דקות מאוחר יותר בת ים עלתה ליתרון 0:1 משער של מור דהן, אחרי שבן-הרוש הדף לשער בעיטה שנבעטה לעברו.
 
השוויון של ירושלים כמעט הגיע בדקה ה-38, כשקרן של רם סטי הגיעה לראש של אדם מזרחי, שנגח מעל המשקוף.
 
0:1 לבת ים במחצית.
 
הפועל פתחה טוב את החצי השני ותקפה את שערה של בת ים, אבל מזרחי ומתי אברהם החמיצו מצבים טובים והותצאה נשארה בעינה. בדקה ה-56 עלה לשחק מוסא סלמן במקומו של איציק כהן. עידן טל עלה לשחק כקשר התקפי בצד שמאל ומאותו רגע היה פשוט נפלא, כשהוא מכניס כדורים לחברים שלו ברחבה, שלא מצליחים לנצל את ההזדמנויות אליהן הגיעו.
 
סלמן עמר המשיך לחשוב התקפי, ובדקה 66 הכניס לדשא את אלי דרעי במקומו של אפי מלכה. בדקה ה-77, חילוף נוסף - ליעד עובד נכנס למגרש במקומו של רם סטי. בדקה ה-83, נכנס  אלירן אוחנה שמתאושש מפציעה במקומו של עידן טל . עד הסיום, בת ים העבירה ומשכה את הזמן,תוך שהיא מעצבנת את אנשי הפועל ירושלים שחזרה לבית עם הפסד כואב והדחה מהמפעל. 0:1 בת ים בסיום.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה