הערב: הפועל ירושלים בחצי גמר גביע הטוטו



הפועל ירושלים תגיע הערב למעמד החשוב באיצטדיון ר"ג, שם תפגוש את עירוני בת ים. סלמן עמר יעמוד על הקווים ויעלה עם ההרכב החזק ביותר בהתאם למגבלות: אופיר עזו מורחק, יוסי ביטון מוצהב, רפי כהן בספק. אסף עזו: "אנחנו קבוצה יותר טובה"

התרגשות גדולה ומתח בקרב אנשי הפועל ירושלים לקראת המשחק הערב. האדומים יפגשו את עירוני בת ים במעמד חצי גמר גביע הטוטו באיצטדיון ר"ג. (20.00)
 

את המשחק ידריך עוזרו של לופא קדוש, סלמן עמר, שגם העביר אתמול את האימון המסכם. המאמן עצמו לא יגיע לאיצטדיון רמת גן אחרי שאתמול נפטר אחיו, אלי קדוש ז"ל.
 
מבחינת הרכב, ייאלץ עמר להתמודד בלי אופיר עזו שהורחק שלא בצדק מול הפועל כפר סבא ובלי יוסי ביטון המוצהב. אסף עזו יחזור למרכז ההגנה לצידו של אורי פסו ואפי מלכה צפוי לעלות בקישור במקומו של אלירן אוחנה . הקשר עדיין לא כשיר לחלוטין וצפוי להתשלב במשחק מהספסל. עידן טל שישב ביציע מול כ"ס, יחזור לשחק.
 
שוער הקבוצה, רפי כהן עדיין בספק למשחק ורק לקראת הערב יוחלט האם הוא ישחק. כהן סוחב פציעה בברך ואמור לעבור ניתוח בימים הקרובים.
 
אסף עזו שחוזר לתפקיד הבלם הערב, אמר ל"ירושלים נט": "זה משחק חשוב מאוד. הגיע הזמן שלהפועל ירושלים יהיה תואר אחרי כל כך הרבה זמן, זה יוסיף לנו כמועדון. נבוא הכי מוכנים שיש."
 
על העובדה שקדוש ייעדר מהמשחק אמר עזו: "נכון שלופא ייחסר אבל הוא הכשיר מאמן מצויין, את סלמן ואנחנו נעשה הכל כדי שירגיש בנוח וניתן לו את כל הקרדיט. אני מקווה שנשמח את לופא עד כמה שאפשר במקום בו הוא נמצא."
 
הבלם סיכם והתייחס ליריבה שמצפה הערב להפועל: "עדיין לא שיחקנו נגד בת ים. אם מסתכלים על הטבלה רואים שיש להם חמישה נצחונות וארבעה הפסדים וזה אומר שהם לא יציבים. אני חושב שאנחנו קבוצה יותר טובה ואם נבוא אגרסיבים ומוכנים גם נוכל לנצח."
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה