הערב במלחה: ירושלים מארחת את גראבלין



הקבוצה של עודד קטש תנסה להמשיך ביכולת הטובה שלה ולרשום ניצחון חשוב באירופה. המאמן: "מצפה לנו משחק מאוד קשה". לוק ג'קסון: "אנחנו צריכים להגיע רעבים"

הפועל ירושלים תארח הערב (19:45, מלחה) את גראבלין הצרפתית במסגרת המחזור השלישי של שלב הבתים ביורוקאפ. גראבלין מגיעה למשחק עם מאזן של שני ניצחונות וניצחון של ירושלים יפתח את המאבק על המקום הראשון בבית. השחקנים של עודד קטש מגיעים למשחק הערב אחרי שנחו ביום ראשון האחרון ולא שיחקו בליגת העל.

קטש אמר לקראת המשחק הערב: "מצפה לנו משחק מאוד קשה. גראבלין קבוצה מאוד אתלטית, במיוחד הגארדים שלה. אנחנו צריכים לשחק מאוד חכם מבחינה התקפית וגם עניין הריבאונד מאוד חשוב לקראת הערב. שבוע שעבר היה לנו שבוע מאוד קשה, והשבוע הזה, שמתחיל בגראבלין וממשיך עם מכבי חיפה, הוא שבוע מאוד חשוב".

לוק ג'קסון הוסיף: "גראבלין קבוצה מאוד טובה, היה לנו שבוע אימונים טוב. יש לנו תוכנית משחק, ואנחנו צריכים לנצל את המומנטום. אנחנו לא יכולים להרגיש בטוחים בגלל מה שהשגנו עד כה, כי מדובר בשלב מוקדם של השנה. מדובר במשחק חשוב עבורנו, אז אנחנו צריכים לנצל את היכולת שלנו. אנחנו צריכים להגיע רעבים הערב, כאילו הפסדנו שלושה משחקים ברצף".

מאמן גראבלין, כריסטיאן מונשו, הוסיף: "עבדנו המון מאז הטרום עונה ושיחקנו רק פעם אחת בשבוע. השתפרנו המון במהלך האימונים, אבל מזה כ-3 שבועות אנחנו משחקים פעמיים בשבוע, אז קשה מאוד להתכונן כראוי ליריבה. מדובר בסיטואציה חדשה עבורנו ואני מקווה שנמשיך באותה דרך ונהיה מוכנים. הפועל? ראינו אותם משחקים. הם שיחקו יפה מאוד נגד דונייצק למרות שהפסידו, וגם נגד ציבונה היה להם משחק טוב. הם ניצחו שתי קבוצות יורוליג, מכבי תל אביב וציבונה זאגרב, שזה לא דבר שקורה כל יום".

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה