למה בוטל טורניר גביע ראש העיר? התשובות בפנים



אמש הודיע ראש העיר כי החליט להענות לבקשת הפועל ירושלים והפועל קטמון ולבטל את הטורניר שתוכנן לעוד שבועיים. הפועל ירושלים לא ידעה על הביטול, בקטמון מרוצים

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, רצה לחנוך את איצטידיון טדי המחודש בטורניר משולש שיכלול את קבוצות הכדורגל בעיר- בית"ר ירושלים, הפועל וקטמון.
 

הפועל ירושלים הודיעה שתגיע לטורניר ותסייע לאירגונו, אך בשיחות פנימיות, אף אחד בקבוצה לא באמת אהב את הרעיון של לשחק מול קטמון.
 
לעומת זאת, בקטמון לא הסכימו בשום פנים ואופן עם קיום הטורניר, וביום ראשון האחרון אף הוציאו מכתב לראש העיר בו נכתב:" בקרב אוהדי הפועל קטמון ירושלים ובקרב אוהדי הפועל סא.ד.ר ירושלים ישנה התנגדות גדולה לקיום משחק תחרותי בין הקבוצות שלא במסגרת רשמית, ורובם ככולם הודיעו כי יחרימו אירוע מעין זה, מה שיוריד ויפחית מכבודו של הטורניר והמעמד הצפוי.

עצתנו לאגף הספורט היא לחנוך את 'טדי' במתכונת אחרת - אולי "נבחרת ירושלים" נגד בחרת או קבוצה אחרת - ולגלות בכך רגישות והבנה לסיטואציה המורכבת בה נמצאים אוהדי הפועל בכדורגל בעיר. אנחנו בטוחים שהחלטה כזו תעורר הערכה רבה כלפיכם."

24 שעות לאחר מכן, הודיעה העירייה כי בשלב זה הטורניר בוטל, לפי בקשת הפועל ירושלים והפועל קטמון. מקבוצת הפועל ירושלים נמסר כי: "לא פנינו מעולם בבקשה לבטל את הטורניר. לא יודעים מדוע שמנו נכתב בהודעה שהוציא ראש העיר."

מקטמון ביקשו להבהיר כי הבקשה הייתה שלהם ואך ורק שלהם וזאת הסיבה האמיתית מדוע בוטל הטורניר אותו רצה ניר ברקת להפוך למסורת.

יצויין כי בהודעה נכתב שהטורניר בוטל בשלב זה, וככל הנראה, תשנה העירייה את הקונספט ותארגן טורניר של קבוצה ירושלמית אחת מאוחדת מול מתחרה מבחוץ.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה