יובל נעים: "אם אני אחשוב שתומר יוסיף לנו, הוא יעלה בהרכב"



מאמן בית"ר ירושלים התראיין לתוכנית הספורט של רדיו ירושלים וסיפר על היחסים בינו לבין תומר בן יוסף. על ברוכיאן: "הוא תמיד רוצה לשחק, גם שהוא פצוע"

 בית"ר ירושלים רשמה ביום שבת האחרון הפסד שני רצוף, וביום שבת הקרוב, תארח קבוצתו של יובל נעים את מכבי פתח תקווה לקרב תחתית בטדי.
 

מאמן הקבוצה דיבר אתמול בתוכנית הספורט של רדיו ירושלים, "עולים למגרש", וסיפר בן היתר על המתיחות הקיימת בינו לבין תומר בן יוסף.
 
"הגעתי לבית"ר ירושלים נקי. לא ידעתי דברים מבפנים. יום אחרי שהתחלתי לאמן, כל הקבוצה יצאה לארוחת צהריים משותפת. ישבתי ליד מנחם נידם ובאיזשהו שלב שאלתי אותו איפה תומר. הוא אמר לי שתומר אף פעם לא מגיע לאירועים כאלה." סיפר המאמן.
 
"זכותו של המאמן לבקש משחקן שיגיע לארוחות משותפות. אין לי שום דבר אישי עם אף אחד. יש בבית"ר ירושלים ארבעה בלמים-מיגל פורטיז'ו, תומר בן יוסף, מתן בראשי, ואנדריי פילאבסקי. בכל משחק אני מעלה את מי שאני חושב שהיה הכי טוב באימונים. פילאבסקי הוא באנקר אצלי. השלושה הנותרים יתחרו על מי יתלבש ומי יפתח בהרכב. השלישי יישב ביציע. אם אני אחשוב שתומר יוסיף לנו, הוא יעלה בהרכב." סיכם נעים את הסוגייה.
 
אבירם ברוכיאן עלה לשחק השבוע כשהוא אינו כשיר לחלוטין, והוא בספק גדול למשחק מול מכבי פתח תקווה. על כך אמר נעים: "אבירם תמיד רוצה לשחק ואומר שהוא יכול. יכול מאוד להיות שהשבוע נקבל החלטה וניתן לו לנוח שבוע-שבועיים כדי שנרוויח אותו בהמשך."
 
נעים סיפר השבוע כי ארקדי גאידמק הבטיח להעביר כספים בינואר על מנת להביא חיזוק לקבוצה. בתוכנית הספורט  אמר המאמן: "אנשים לא יתנו לבית"ר ליפול. ארקדי הבטיח שיהיו שלושה שחקנים חדשים, אבל עוד מוקדם לחשוב על מי נביא. הראשון יהיה בוודאות לאונרדו פסוס אבל עד שלא נדע מה גודל התקציב שיוקצה לנו, לא נתחיל בחיפושים."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה