בית"ר מחכה לינואר, ברוכיאן עשוי להחמיץ את המשחק הקרוב



בבית"ר מקווים להתחזק ולהחתים בראש ובראשונה את לאונרדו פסוס. בקבוצה מקווים שברוכיאן יהיה כשיר למשחק מול מכבי פתח תקווה. מויאל: "כמו תמיד, אנחנו טובים יותר, אך לא כובשים"

אכזבה לצד אופטימיות, כך אפשר לסכם את התחושות בבית"ר ירושלים ביום שאחרי ההפסד בק"ש. בקבוצה מעודדים מהמצבים אליהם הגיעו השחקנים במשך 90 דקות ומכך שלמרות שקריית שמונה נחשבת לקבוצה החמה בליגה, היא התקשתה מאוד מולם.
 

קובי מויאל התאכזב בסיום המשחק ואמר: "כרגיל, אנחנו יותר טובים בכמה דרגות ומגיעים לאינספור מצבים, אך לא כובשים וסובלים מחוסר מזל . בניגוד למשחק עם מכבי חיפה, היינו טובים לאורך כל המשחק. ביטלנו את ק"ש ,שלטנו במשחק וסבלנו מחוסר מזל. מגיע שאפו גדול לקהל שהגיע."
 
בקבוצה מצפים בכיליון עיניים לחודש ינואר, אז יתברר האם ארקדי גאידמק אכן יסכים להשקיע בחיזוק כפי שהבטיח. יובל נעים אמר אתמול בסיום המשחק כי הבעלים הנוכחי התחייב לחזק את הקבוצה בשלושה שחקנים לפחות ובמועדון מקווים כי יעמוד במילתו. במקביל עובד קורנפיין על גיוס ספונסרים נוספים, למקרה שהבוס יחליט שלא להשקיע מכספו.
 
מי שממשיך להתאמן עם הקבוצה הוא החלוץ לאונרדו פסוס הברזילאי, שהגיע לארץ כבר לפני חודשיים וטרם חתם. בבית"ר בטוחים כי פסוס יהיה ההחתמה הראשונה בחלון ההעברות הקרוב ומדגישים כי באופן ברור, החוליה החלשה בקבוצה היא החלק ההתקפי שלה שתלוי כמעט תמיד בעמית בן שושן.
 
אבירם ברוכיאן יזכה השבוע למנוחה ככל הניתן מאימוני הקבוצה בשל העובדה כי הוא סובל ממתיחות והיה גם בספק לפני המשחק מול קריית שמונה. בקבוצה אומרים כי עוד מוקדם לדעת האם הוא יהיה כשיר למשחק התחתית ביום שבת מול מכבי פתח תקווה וכי מצבו יתברר במהלך השבוע.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה