ובמקום הראשון: הפועל ניצחה 0:1 את כפר סבא וכבשה את הצמרת



האדומים מקריית יובל כבר במקום הראשון בליגה אחרי ניצחון דחוק על כפר סבא. איציק כהן כבש, אופיר עזו הורחק שלא בצדק. רפי כהן ואורי פסו הצטיינו. לופא קדוש: "צריך לדעת לנצח גם משחקים כאלה"

 
הפועל ירושלים ממשיכה במסע שלה לעבר ליגת העל והערב ניצחה הקבוצה בחוץ 0:1 את הפועל כפר סבא משער של איציק כהן בחצי הראשון ועלתה לפחות זמנית למקום הראשון בטבלה. הקבוצה של לופא קדוש לא הבריקה ואפילו שיחקה חלש, אבל בחצי השני, כבר בשלב מוקדם של המשחק, נשארה בעשרה שחקנים אחרי הרחקה לא מוצדקת של אופיר עזו, כך שהתוצאה בהחלט מתקבלת בסיפוק על ידי החבר'ה בקריית יובל. רפי כהן ואורי פסו הצטיינו בשורות האדומים, שבשבוע הבא גם ינסו להעפיל לגמר גביע הטוטו.

 
לופא קדוש אמר בסיום: "בליגה הזאת לא צריך לשחק טוב בשביל לנצח. שיחקנו היום לא טוב והיינו חצי שלם בעשרה שחקנים. הכי חשוב זה הניצחון ולאגור נקודות וצריך לדעת לנצח גם משחקים כאלה. הקבוצה מלוכדת ומגובשת, ולא משנה מי משחק. היה משחק קשה, כפ"ס הייתה במומנטום טוב והיא הייתה הרבה יותר טובה. אנחנו לא מסתכלים על המקום הראשון, סימנו לנו כמטרה להיות בשישייה הראשונה".
 
 
מהלך המשחק
 
הפועל פתחה עם כמעט אותו ההרכב של שבוע שעבר, כשמתי אברהם פותח בחוד לצידו של אדם מזרחי ואסף עזו מחליף את עידן טל המורחק בקישור האחורי.
הפתיחה הייתה כולה של האדומים, שעלו ליתרון בדקה ה-11 משער נגיחה של איציק כהן, אחרי כדור חופשי אותו הגביה אופיר עזו. אדם מזרחי היה יכול להכפיל את התוצאה כמה דקות לאחר מכן, אבל מלך השערים של הקבוצה לא ניצל הגבהה מצוינת של חיים איצרין ונגח מקרוב החוצה. הדקות הטובות של האדומים נמשכו והפעם בעיטה של מתי אברהם נקלטה על ידי שוערה של כפר סבא אחרי מהלך קבוצתי נאה. בשלב הזה, כפר סבא השתלטה על המגרש, אבל לא הצליחה לסכן את השער עד ההפסקה. 0:1 לירושלים במחצית.
 
המחצית השנייה הייתה כולה של המארחים, שכאמור, תקפו ותקפו, אבל לא הצליחו להשוות. זה התחיל עם בעיטה טובה של פדידה, שנקלטה על ידי השוער רפי כהן והמשיך עם הזדמנות טובה של פטי נימבה, שהחמיץ מקרוב ונגח חלש לידיים של כהן. בשלב הזה, אופיר עזו חטף כרטיס צהוב שני שלא הגיע לו והורחק וכפ"ס המשיכה לתקוף ולחפש את שער השוויון. קדוש זרק לדשא את אפי מלכה במקומו של מתי אברהם ובדקה ה-63 כהן שוב לקח כדור קשה, הפעם של האדיה. קדוש המשיך לעבות את הקישור ושלח לדשא את אלירן אוחנה במקומו של כהן כובש השער וכהן השני, רפי, המשיך ביכולת הגבוהה והדף בעיטה נפלאה של בולסטר. בדקה ה-80 עלה מוסא סלמן לשחק (במקומו של אסף עזו) והלחץ של המארחים נמשך, אבל היום הזה היה של ירושלים ואפילו בעיטה של שי בירוק שנהדפה ביד על ידי אורי פסו הנפלא נעלמה מעיניו של השופט. 0:1 הפועל בסיום.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה