לא נעים: תומר בן יוסף נזרק מאימון בית"ר



בין תומר בן יוסף ליובל נעים אין אהבה גדולה, זה ידוע לכולם. הבלם, שלא נכח בהפסד הקבוצה ביום שני, הגיע הבוקר לאימון ונזרק ממנו אחרי שענה ליובל נעים. שחקנים בקבוצה: "המתיחות בינהם מתגברת מפעם לפעם"

בית"ר ירושלים שבה הבוקר לאימונים, אחרי שאתמול זכו השחקנים ליום חופשי. תומר בן יוסף, שלא התאמן בשבוע שעבר בגלל כאבים בברך ונעדר ממשחק הקבוצה ביום שני באישור, הגיע הבוקר לאימון אך נזרק ממנו.
 

יובל נעים העיר לבן יוסף במהלך האימון אחרי עבירה שביצע הבלם על אביתר ברוכיאן, אבל בן יוסף לא נשאר חייב וענה למאמן. כתגובה, החליט נעים לקצר את האימון לבן יוסף ושלח אותו הביתה.
 
"המתיחות בין יובל נעים לבן יוסף מתגברת מפעם לפעם ואחרי היום הוא בטח יכול רק לדמיין שיפתח בהרכב בקרוב", אמרו שחקנים בקבוצה. בבית"ר מספרים כי בן יוסף לא מצליח לקבל את העובדה שהוא הודח מההרכב ואף מהסגל ולכן מגיב ביתר רגישות על מעשיו של נעים.
 
כזכור, כבר בתחילת דרכו של נעים בבית"ר אירעה תקרית בין השניים, כשהמאמן החליף את הבלם כעבור 20 דקות במשחק אימון ובן יוסף בתגובה החליט לעזוב את המגרש.
 
אבירם ברוכיאן לא התאמן הבוקר בשל מתיחה. דן אייבנדר, שסבל ממתיחה בגיד בשבוע שעבר והוחלף על ידי יובל נעים ביום שני על מנת לא להחמיר את פציעתו, ערך אימון חלקי.
 
עמית בן שושן וקובי מויאל לא השלימו גם הם את האימון, אך השניים לא צפויים להיעדר מהמשחק הקרוב בקריית שמונה. בבית"ר מודאגים מהפציעות והעייפות של השחקנים, אך מבינים כי כך הולכים להיראות אימוני הקבוצה כל העונה, אם לא יגיע חיזוק.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה