המומנטום נמשך: ירושלים גברה 73:89 על ציבונה



אחרי ההצגה מול מכבי תל אביב בהיכל נוקיה ביום ראשון, גברו הערב השחקנים של עודד קטש על ציבונה ורשמו ניצחון ראשון במסגרת היורקואפ. רנדל ויזרעאלי הצטיינו

 
במלחה ממשיכים לחיך ואחרי הניצחון הנאה על מכבי תל אביב ביום ראשון, רשמו הערב השחקנים של עודד קטש ניצחון ראשון במסגרת היורוקאפ, כשגברו 73:89 על ציבונה זאגרב במסגרת המחזור השני ביורוקאפ. בירושלים, די כרגיל, הצטיין בריאן רנדל עם 16 נקודות וגם גוני יזרעאלי היה נפלא ורשם את משחקו הטוב ביותר מאז שהצטרף לירושלים.

 
מהלך המשחק
 
ירושלים פתחה בחמישייה עם יובל נעימי, די ג'יי סטרוברי, בריאן רנדל, אלישי כדיר וג'ון תומאס.
המשחק עצמו נפתח בצורה צמודה, ואחרי שש דקות הובילה ירושלים 9:10. עד סיום הרבע, ירושלים שמרה על יתרון קטן בזכות דקות טובות של דן גרונפלד. 16:19 אחרי עשר דקות.
 
פתיחת הרבע השני הייתה נפלאה מצידה של ירושלים, ודקות נפלאות וסלים חשובים של גוני יזרעאלי העלו את ירושלים כבר ליתרון 16:30. עד המחצית, ירושלים המשיכה לרוץ וירדה להפסקה ביתרון 33:47.
האורחים ניסו לחזור למשחק ברבע השלישי, אבל ירושלים לא נתנה לה ושמרה על הפער עד סיום הרבע השלישי - 53:67. עד הסיום, רנדל ויזרעאלי שמרו את ירושלים בהפרש בטוח, כשגם ורנאדו, עם משחק טוב שני רצוף, נותן ערב מצוין. 73:89 ירושלים בסיום.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה