הערב במלחה: הפועל ירושלים מול ציבונה זאגרב



אחרי הניצחון הגדול על מכבי תל אביב, עודד קטש חייב להוריד את השחקנים שלו לקרקע ולגבור הערב על ציבונה זאגרב. המאמן: "אסור לנו להפסיד בבית". אלישי כדיר: "חייבים לנצח"

הפועל ירושלים תארח הערב (19:00, מלחה) את ציבונה זאגרב במסגרת המחזור השני של היורוקאפ. כזכור, הקבוצה של עודד קטש הפסידה לדונייצק במחזור הראשון במסגרת האירופאית, אבל פתחה את השבוע הזה נפלא עם ניצחון על מכבי תל אביב ובמלחה מקווים לשמור על המומנטום ולהשיג הערב ניצחון ראשון ביורוקאפ

קטש אמר לקראת המשחק הערב: "הורדתי את השחקנים לקרקע, ואני חושב שממה שהרגשתי את השחקנים, הם מספיק בוגרים בשביל להבין את חשיבות המשחק היום. זה משחק קשה מאוד, מעבר לזה שהבית שלנו מאוד קשה, ובטח שאסור לנו להפסיד משחק בבית. ציבונה קבוצה מאוד מוכשרת וצעירה, עדיין לא התחברו להם דברים, אבל אנחנו נקווה שזה לא יקרה להם הערב. אני מאוד מאמין שנגיע עם האנרגיות של יום ראשון וזה ידחוף אותנו למעלה".

ג'ארביס ורנאדו הוסיף: "ההרגשה טובה אחרי הניצחון על מכבי, אבל אנחנו צריכים לחזור מהר לעבודה כי יש קבוצה טובה שמגיעה לשחק פה הערב ואנחנו צריכים להיות מוכנים.  אנחנו צריכים לשחק ביחד ולעשות הגנה טובה, ואני חושב שאף אחד לא יכול לנצח אותנו אם נעשה את זה. המשחק מול מכבי כבר מאחורינו. זה היה נחמד לנצח אותה אצלה בבית, אבל אנחנו צריכים להגיע מוכנים ומפוקסים לקראת המשחק היום מהרבע הראשון".

אלישי כדיר אמר: "המשחק היום יותר חשוב. אנחנו חייבים לנצח את המשחק בבית. מדובר ביריבה טובה, וראינו אותם נגד מכבי. אנחנו לא באופוריה, היה לנו אימון טוב למרות העייפות ואנחנו מקווים לנצח הערב".

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה