בית"ר מציגה: תבוסה על הדשא, חוסר סדר ביציעים



שחקני בית"ר ירושלים האמינו שעם 15,000 אוהדים ביציעים הם יוכלו לחגוג בבכורה בטדי ואז הגיעה מכבי חיפה שהחליטה להתאושש דווקא על חשבונם. יותר מ-1,000 אוהדים נותרו דקות ארוכות מחוץ למגרש

שחקני בית"ר ירושלים התעוררו הבוקר מאוכזבים לאור העובדה שאתמול הייתה להם ההזדמנות לנצח והם פספסו אותה ובגדול.
 

במחצית הראשונה שחקני מכבי חיפה היו שרויים בהלם ובית"ר שיכלה לעקוץ ולגמור את המשחק, לא עשתה זאת. למחצית השנייה חיפה עלתה מפוקסת והסוף כבר ידוע לכולם.
 
חן עזריאל שהוכשל ברחבה ועמד לבעוט את הפנדל, התבקש על ידי קובי מויאל לוותר על הבעיטה בשביל הקהל, ולכן מי שבעט בסופו של דבר היה וויאהם עמאשה. יובל נעים הוציא את דן אייבנדר על מנת לא להחמיר את הפציעה ממנה הוא סובל. הקשר צפוי להיות כשיר למשחק הקרוב מול ק"ש (ק"ש, שבת, 17.00)
 
יובל נעים נכנס בסיום המשחק לחדר ההלבשה וניסה לעודד את שחקניו. המאמן החמיא לחניכיו על הרצון וההשקעה ואמר כי הוא מעודד מהמצבים אליהם הגיעו.
 
בבית"ר התכוננו כל השבוע לכמות נכבדת של אוהדים ולשם כך גם הוחלט לפתוח את היציע הצפוני. למרות זאת, ברגע האמת, נראה כי אנשי הקבוצה לא עמדו בלחץ ואלפי אוהדים נותרו מחוץ למגרש וללא כרטיסים. לא מעט אוהדים שרכשו כרטיסים לא נכנסו בזמן והחמיצו את השער של סטיבן כהן.
 
שחר, אוהד בית"ר שקנה מנוי סיפר ל"ירושלים נט": הגעתי מרמת גן, מספיק זמן לפני המשחק כדי לקחת את המנוי שרכשתי אבל מצאתי את עצמי מחכה בתור ענק עם המון אוהדים כמוני. היה פשוט חוסר סדר ולצערי, נכנסתי לטדי באיחור ולא ראיתי את הגול היחיד שהיה לזכות בית"ר. "
 
בנוסף לכל, אוהדים בעלי מנויים שהצליחו בכל זאת להיכנס, גילו שהכסאות ביציעים לא מסומנים וכי אחרים התיישבו במקומות שמורים מראש.
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה