חזרה עגומה הביתה: בית"ר הובסה 1:4 בטדי מול חיפה



14,000 צופים בטדי המחודש ראו את סטיבן כהן מעלה את הצהובים ל-0:1 ומרים את הקהל באוויר, אבל צמדים של עמאשה ודבאלשווילי הורידו את הקבוצה לקרקע. יובל נעים: "התוצאה משקרת, הגיע לנו יותר"

הכל היה מוכן, התפאורה הייתה מושלמת וסטיבן כהן אפילו הרים את כולנו באוויר כבר אחרי 11 דקות עם שער יפה, אבל מול האלופה זה לא הספיק. מחצית ראשונה טובה מאוד של בית"ר ירושלים הייתה יכולה להסתיים עם לפחות שלושה שערים, כשעמית בן-שושן החמיץ פעמיים וחיפה נראתה חסרת אונים. אבל המחצית השנייה הייתה בשליטה מוחלטת של הירוקים מהכרמל, שאחרי שוויון של עמאשה בחצי הראשון, שלטו ללא עוררין בחצי השני וגמרו את המשחק עם עוד שלושה שערים ברשת של אוהד סיידוף.
 

המאמן יובל נעים אמר בסיום: "התוצאה משקרת. הגענו לאינספור מצבים והגיע לנו יותר. אם עמית בן שושן היה שומר על אחוזי ההבקעה שלו לא היינו מפסידים כי רק היום הוא הגיע לחמישה-שישה מצבים מסוכנים, אבל על החמצות אני לא יכול לבוא בטענות. אם נמשיך להגיע למצבים האלה, יקרו לנו רק דברים טובים. שיחקנו נגד קבוצה מצוינת שתהיה גורם משמעותי במרוץ לאליפות. ניסינו לעשות הכל ולא הצלחנו, ננסה שוב בשבוע הבא".
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה