קונצרט בהיכל: ירושלים ניצחה את מכבי תל אביב 64:78



ניהול משחק מבריק של עודד קטש, הצגה ענקית של ג'ארביס ורנאדו ויכולת גדולה של יובל נעימי, בריאן רנדל ודי ג'יי סטרוברי. אחרי 21 שנה, ירושלים חזרה לנצח בהיכל נוקיה. קטש: "זה הישג, שמח בשביל הקהל". נעימי: "שיחקנו יוצא מן הכלל"

 
21 שנה לא ניצחה הפועל ירושלים בהיכל נוקיה, אבל אם להיות כנים, היה שווה לחכות. הקבוצה של עודד קטש נתנה הערב הצגה גדולה מול החניכים של דיוויד בלאט ועם כל הכבוד לתירוצים של הצהובים על עייפות, ירושלים שלטה במשחק במשך שלושה רבעים שלמים וחזרה למלחה עם ניצחון ענק על הצהובים - 64:78. ירושלים נהנתה ממשחק גדול של יובל נעימי (23 נק'), ג'ארביס ורנאדו ובריאן רנדל (16 נק'), שהיו שם כל פעם כשמכבי חזרה לעניינים.

 
עודד קטש אמר בסיום המשחק: "ניצחון חשוב, כי אתם יודעים מה היכולת של מכבי תל אביב. כשהלכנו לפי תוכנית המשחק, שיחקנו חכם וזה עבד. הפיק של השבוע צריך להיות ביום שלישי ולא היום. אנחנו עדיין חסרים גארד ועדיין צריכים להתחבר. יש עוד הרבה מה לתקן. צריך לשמוח, כי לנצח את מכבי בנוקיה זה לא פשוט. זה הישג ואני שמח בשביל הקהל".
 
 
יובל נעימי הוסיף: "היה משחק טוב של כולם, שיחקנו יוצא מן הכלל מהדקה הראשונה. שחקנים בקבוצה סומכים על קבלת ההחלטות שלי ואני שמח מזה. עודד ניהל את המשחק בצורה מושלמת ומגיע לו כל הקרדיט. כל הכבוד לכולם, העמדנו את מכבי על 64 נקודות. לא היינו בשפל, אנחנו קבוצה חדשה וכמו כל קבוצה חדשה, יש עליות וירידות".
 
מהלך המשחק
 
ירושלים פתחה בחמיישיה עם יובל נעימי, סטרוברי, בריאן רנדל, אלישי כדיר וג'ון תומאס.
המשחק נפתח צמוד, ואחרי חמש דקות מכבי הובילה 9:11 בזכות דקות טובות של סופו. הפועל נשארה צמודה, אבל הרבתה לאבד כדורים ואחרי עשר דקות הוליכה מכבי 12:18.
 
הרבע השני נפתח עם ריצה של מכבי שכבר הובילה 12:23, אבל הפועל לא נשברה ועם ריצה של 2:11 ודקות טובות של סטרוברי החזירו את האדומים למשחק, ומכבי הובילה רק 23:25 קצת יותר מחמש דקות למחצית. ואז הגיעו דקות נפלאות של השחקנים של עודד קטש, ובעיקר של יובל נעימי ובריאן רנדל, והאדומים ממלחה ירדו להפסקה ביתרון 33:39.  
 
המחצית השנייה נפתחה בדיוק איך שהסתיימה הראשונה, ודקות גדולות של נעימי הובילו את האדומים להפרש דו ספרתי (36:49), שבע דקות לסוף הרבע השלישי. נעימי המשיך ללהוט, אבל ירד לנוח על הספסל וגוני יזרעאלי עלה לפרקט במקומו. מכבי התעוררה ושתיים של בורשטיין קבעו 46:54 לירושלים. עד סיום הרבע, הפער הדו ספרתי נשמר ושתי נקודות של דן גרונפלד הורידו את ירושלים לרבע האחרון ביתרון 50:60.
 
הרבע הרביעי נפתח שוב טוב עבור ירושלים וסל גדול של רנדל קבע 55:65, שש דקות לסוף. הדקות חלפו, מכבי התקרבה, אבל ורנאדו, עם משחק טוב מאוד, לא נתן לה להתקרב וירושלים שמרה על פער של עשר נקודות (62:72). מכבי עוד ניסתה לחזור, אבל הערב הזה היה של האדומים, שניצחו 64:78.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה