קטש: "נצטרך לעשות מינימום טעויות"



הפועל ירושלים פוגשת הערב את מכבי תל אביב בסופר קלאסיקו של הכדורסל הישראלי. המאמן: "מכבי היא אחת הקבוצות הטובות ביותר באירופה". בריאן רנדל: "צריכים להתסכל על עצמנו ולתת הכל על הפרקט"

 
הפועל ירושלים תפגוש הערב (20:55) את מכבי תל אביב בהיכל נוקיה, במפגש הראשון בין הקבוצות השנה (לא כולל את זה של גביע צ'אנס). בירושלים, לוק ג'קסון לא יתלבש למשחק, כך שארבעת הזרים של האדומים יהיו די ג'יי סטרוברי, ג'ארביס ורנאדו, בריאן רנדל וג'ון תומאס.

 
המאמן עודד קטש אמר לקראת ההתמודדות הערב: "זה לא סוד שמכבי תל אביב היא אחת הקבוצות הטובות באירופה ולשחק מולה ועוד בהיכל נוקיה זוהי משימה קשה לכל קבוצה. מול מכבי צריכים לדבר פחות ולעשות הרבה. נצטרך לעשות מינימום טעויות, להיות מרוכזים לאורך כל המשחק ולהילחם על כל כדור. המשחק בין שתי הקבוצות תמיד מעורר עניין ופיקנטריה, כך שבהחלט מחכה לנו היום אווירה מיוחדת בהיכל".
 
בריאן רנדל הוסיף: "מכבי קבוצה מצויינת וצפוי לנו הערב משחק קשה. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולתת הכל על הפרקט. אסור לטעות מול מכבי, כי היא מעשניה מהר מאוד. המשחק מול מכבי פותח לנו שבוע לא פשוט, שהחשוב יותר הוא המשחק ביום שלישי ביורוקאפ מול ציבונה".
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה