איציק כהן השתולל אחרי שהוחלף והתנצל



החלוץ לא אהב את העובדה שהוחלף והעביר את המסר בקללות בדרך לספסל.המאמן עזב את האימון באמצע. בקבוצה מופתעים מהפרסומים לפיהם טועמה מועמד ויש מיליונר בדרך: "לא היה ולא נברא"

הפועל ירושלים שבה הבוקר לאימונים אחרי הניצחון המרשים ביום שישי על בית"ר רמלה/ת"א.  על הניצחון העיבה תקרית לא נעימה כשאיציק כהן השתולל אחרי שהוחלף. החלוץ לא רצה לצאת וירד לספסל בכעס כשבדרך הוא זורק קללות לאוויר. הבוקר, החליט כהן לעשות מעשה ונכנס למשרדו של המאמן על מנת להתנצל.
 

באסיפה הקבוצתית אמר קדוש לשחקנים: " כמו שדברים ששחקנים ותיקים עושים לא עוברים בשתיקה, כך גם במקרה של שחקנים צעירים. אני לא מפחד מאף שחקן שלא נוחים לו החילופים שלי. מזלו של איציק שנכנס אליי הבוקר והתנצל."
 
המאמן דאג להחמיא באסיפה למתי אברהם שכבש שלושער והוביל את הפועל לניצחון ולמקום השני בטבלה :"תקחו דוגמא ממתי שאחרי החילוף של שבוע שעבר כולם חשבו שהוא נפגע אבל הוא התנהג כמו מקצוען ועשה את שלו."
 
באמצע האימון נאלץ קדוש לעזוב מסיבות אישיות. את המשך האימון העביר עוזרו, סלמן עמר. עידן טל שהורחק בכרטיס אדום ולא ישחק מול כפר סבא ערך אימון קל. המשחק ביום שישי בכפר סבא יועבר בשידור ישיר.
 
במועדון מופתעים מהידיעות לפיהן הציעו לסלים טועמה להצטרף. היו"ר גיל רז : " לעמוס ולי אין מושג במי מדובר. לא היה ולא נברא. אם יש עוד מישהו שחושב שקוראים לו הפועל ירושלים שיבוא ויגיד."
 
יוסי סאסי התייחס גם הוא לנושא טועמה ו"המליונר" שבדרך: "אם באמת יש מליונר כזה שרוצה להישאר בעילום שם, שייתן גם תרומה בעילום שם למחלקת הנוער. כך נדע שזה רציני כי זה ממש לא."
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה